בני אלון
בני אלון

נציגי מפלגות התקווה ומולדת סיכמו היום על הליכה משותפת למערכת הבחירות הבאה, בכפוף לאישור המוסדות המוסמכים של המפלגות. ח"כ אריה אלדד, יו"ר התקווה, אמר כי זהו צעד ראשון בהקמתו מחדש של האיחוד הלאומי על כל מרכיביו.

לפנות ערב הודיע יו"ר מולדת, ח"כ בני אלון, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים.

המועצה הציבורית של מפלגת הבית היהודי, בראשות האלוף במיל' יעקב עמידרור, פירסמה אמש (ד') את הרכב רשימת המפלגה: במקום הראשון ניצב היו"ר, פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, במקום השני הוצב ח"כ זבולון אורלב, במקום השלישי - ח"כ אורי אריאל, במקום הרביעי - הגב' שולי מועלם, מקום חמישי - אורי אורבך, מקום שישי - ניסן סלומיאנסקי, מקום שביעי - אלון דוידי, מקום שמיני - דני דיין, מקום תשיעי - שר שלום ג'רבי, מקום עשירי - הרב הלל הורוביץ מחברון.

תנועת "מולדת" מסרה אמש בעקבות החלטת מועצת הבית היהודי כי "בהחלטתם מבקשים חברי מועצת הבית היהודי למחוק את "מולדת", שהיא אחת מ-3 המפלגות המייסדות, ולא היה להם מנדט לכך". עוד נמסר כי מולדת תתכנס בימים הקרובים ותחליט על המשך דרכה.

גורמים באיחוד הלאומי הביעו הלם מהחלטת המועצה. "זוהי רשימת מפד"ל לכל דבר ואנשי האיחוד הלאומי יצטרכו לשקול מחדש את מהלכיהם בימים הקרובים", אמרו לערוץ 7.