איש פורום נהלל, צפריר רונן, הלך בשבת לעולמו ככל הנראה מדום לב. רונן היה ממייסדי מפלגת התקווה ופעל רבות למען שלימות ארץ ישראל.

צפריר רונן, בן קיבוץ עין חרוד מאוחד, היה ממקימי קיבוץ גלגל בבקעה ב-1973. איש תקשורת, והיסטוריה, בעל תואר MBA במינהל עסקים, מיוזמי כנס נהלל של ההתישבות העובדת ותושב מולדת שבעמק יזרעאל.

ח"כ אריה אלדד (התקווה האיחוד הלאומי) מתאבל על מותו בלא עת של צפריר רונן, ממקימי מפלגת התקווה. "צפריר היה לוחם ללא חת על א"י ועל זכותם של יהודים לשבת בכל אחד מחלקיה. מותו הוא אבידה כבדה לכל נאמני א"י", אמר אלדד.

חברי תנועת נשים בירוק המומים, כואבים ואבלים את פטירתו בטרם עת של ידידנו היקר צפריר רונן. "יהודי גאה בכל רמ"ח אבריו, צפריר לחם למען ארץ ישראל בכל לבו ובכל נשמתו. באומץ וללא מורא ,הביע, מעל כל במה אפשרית, את האמת ההיסטורית והרוחנית של עם ישראל בארצו. נשים בירוק מבטיחות להמשיך בדרכו את המאבק על ארץ ישראל.
 
נתגעגע אליו - לאישיותו הנפלאה. להומור שלו. לנאומים שלו. לדברי החיזוק שלו. לאומץ שלו.לאופטימיות שלו. נזכור את דמותו ונשאב כוחות מעוצמתו האדירה. יהי זכרו ברוך".

תנועת נאמני א"י ונוער למען א"י בראשות הרב משה לוינגר ודניאלה וייס, מרכינה ראש על מותו של אוהב א"י צפריר רונן אשר הלך לעולמו בשבת האחרונה. "צפריר ייזכר כאחד מלוחמיה הדגולים של א"י, אדם שפעל רבות והיה מקובל על כולם. זכרו ישמש לנו מושא להערכה".

מטה 'חומש תחילה' מביע צער כבד על מותו של צפריר רונן, "צפריר רונן היה שותף אמיתי במאבק על החזרה לחומש, חבר אידיאליסט בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו ומנהיג יהודי אמיתי", אומרים במטה ומוסיפים, "ארץ ישראל איבדה לוחם ומפקד עשוי ללא חט שהקדיש את חייו למענה. חומש תחילה מצדיעה ומקוה להיות ראויה להמשיך בדרכו".

התנועה לכינון המקדש מבכה את מותו בטרם עת של שוחר המקדש, צפריר רונן, ז"ל. "צפריר ידע לבטא את הכיסופים של עם ישראל להר הבית ובית המקדש ללא התנצלויות וללא תסביכים. יהי זכרו ברוך".

הלוויתו של רונן תתקיים מחר (א) בשעה 14:00 במושב מולדת בצפון.

בשנים האחרונות כתב צפריר במדור דעות באתר האינטרנט של ערוץ 7 והתראיין רבות ביומן הצהריים. ערוץ 7 מביע צער כבד על מותו ומשתתף באבלה של המשפחה.