ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' אומר בעקבות קריאתה של יעל זאבי, אלמנתו של השר המנוח רחבעם זאבי, בעד שחרור מחבלים תמורת גלעד שליט כי "אם הממשלה תבצע כעת עם החמאס עסקת שחרור מחבלים עם דם על היידים, יהיה זה נצחון אדיר של החמאס וסיום המלחמה בפיאקסו נורא".

ראש פורום הורים שכולים ב'אלמגור', ד"ר אריה בכרך, הוסיף כי "אוי לה לממשלה אם בסיומה של מלחמה - בה הורים שיכלו את בניהם החיילים, אזרחים נהרגו ונפצעו בהפגזות ולמעלה ממליון אזרחים ישבו כחודש במקלטים - החמאס יקבל לידיו מאות רוצחים בהם רבי מחבלים".

חבר ותיק ב"מולדת", מאיר גרוס, התייחס לדבריה של יעל זאבי. "עם כל הכבוד האמיתי שאני רוחש ליעל, אין השחרור עניין אישי עוד. הרוצחים אינם ברשותה. הם רצחו שר בישראל".

"מה גם שהמדינה "שלפה" אותם מיריחו והביאה אותם למשפט. שם השופטים גזרו את דינם. ואל נשכח ששחרורם עלול להביא לרצח יהודים נוספים חלילה", כלשונו.

יעל זאבי, אלמנתו של השר המנוח רחבעם זאבי, תומכת בשחרור מחבלים בתמורה להשבת גלעד שליט הביתה. בראיון לתכנית 'משעל חם', אמרה הגב' זאבי כי גנדי היה הולך עם דיסקית ועליה חקוקים שמות הנעדרים והשבויים.

לדבריה, לגנדי היה חשובה השבת השבויים הביתה יותר מערך הנקמה וכי היא תסכים כי רוצחי בעלה ישוחררו, בתמורה להשבתו של החייל גלעד שליט.