ח"כ גדעון סער (ליכוד) מגיד לטענות לפיהם הליכוד יקים ממשלה שתכלול את קדימה ואת העבודה ללא מפלגות הימין ואומר לערוץ 7 כי הליכוד לא ילך בדרכה של מפלגת קדימה אלא יקים ממשלה עם השותפים הטבעיים מהמחנה הלאומי, "מרכז הכובד של הממשלה שתוקם יהיה מבוסס על מפלגות המחנה הלאומי אך הממשלה תזמין גם גורמים שאינם כאלה להצטרף באם הם יסכימו למצע של הליכוד".

ח"כ סער מטיל ספק בכך שגם העבודה וגם קדימה ישבו יחדיו בממשלת הליכוד. לדבריו, יש חשיבות לכך שתהיה ממשלה רחבה ככל האפשר, "אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בטחונית וצריך בסיס קואליציוני רחב".

הוא מדגיש כי הליכוד לא יקים ממשלה שתלך בדרך הנסיגות החד צדדית "לא נסכים להקמת מדינה פלסטינית שתהיה מדינת חמאס בנוסף לרשות הטרוריסטית שכבר קיימת בצפון ובדרום".

בנוגע להתיישבות מרגיע סער ואומר "בנימין נתניהו אמר אתמול לטוני בלייר כי חייבים לתת מענה לגידול הטבעי בהתיישבות וזו תהיה המדיניות שלנו ולא כפי שעשתה הממשלה הנוכחית שייבשה את ההתיישבות". לצד זה מדגיש סער כי הממשלה הבאה תהיה חייבת לפעול בהגיון "נצטרך לעשות את הדברים בשיקול דעת למול המערכת הבנלאומית".