יו"ר ש"ס, השר אלי יש אמר הבוקר כי ש"ס תמליץ לנשיא המדינה על יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו כראש הממשלה הבא. "ש"ס חזקה תשמור על נתניהו שלא יחזור על שגיאותיו", הוסיף. ישי אמר את הדברים באירוע השקת הקמפיין של מפלגתו בתל-אביב.

ישי התייחס לפיגוע בגבול רצועת עזה ואמר "כושר ההרתעה של מדינת ישראל נפגע קשות כתוצאה מהבלגה ואיפוק, אשר בסופו של דבר מצביעים על חולשה ולא על כוח. אסור לנו להיכנס לאדישות הזו, זהו אותו הסרטון בו היינו בעבר".

"צריך תגובה מיידית וחריפה שתפגע במטרות אשר טרם נפגעו, על מנת שלא יעזו לירות לעברנו. חיל-האוויר צריך להפגיז בעוצמה על-ידי גיחה חריפה של כמה שעות כדי שהם יחשבו לא פעמיים, אלא עשרים פעם אם לפגוע בישראל ולשגר לעברה טילים", אמר.

יו"ר ש"ס אלי ישי הצהיר בשבוע שעבר כי לאחר הבחירות ידרוש את תיק השיכון, "יש מצוקת דיור אמיתית, אלפי זוגות נישאים בשנה ואין מענה. ש"ס תבקש את משרד השיכון ותקבל את משרד השיכון. נפעל לכל האוכלוסיות לפתח בנייה, נבצע רפורמה במנהל מקרקעי ישראל, הפשרת קרקעות, הוזלת קרקעות לזוגות צעירים" אמר ישי.

ישי אף הבהיר כי בין ש"ס והליכוד לא קיימת ברית. כשנשאל על סדר היום הביטחוני שדחק את הנושא החברתי אמר, "המלחמה הסתיימה והציבור נכנס לחיים שגרתיים רואה "אובר" בבנק, ואת המצוקה הכלכלית. בתוך ימים ספורים האג'נדה הכלכלית חברתית תהיה בראש סדר היום הציבורי".

סיקור הבחירות בערוץ 7: