תנועת הליכוד מסרה הערב כי "התשדירים הוכיחו שוב, בראש הליכוד עומד מנהיג חזק ובטוח, בעל יכולת להתמודד עם האתגרים הגדולים הניצבים בפני המדינה בבטחון ובכלכלה".

"בראש קדימה ניצבת פוליטיקאית חלשה שהיתה שותפה בכירה למחדלי ממשלת קדימה. נסיונות ההכפשה וההשמצה בתשדירי קדימה נגד נתניהו מעידים על לחץ בקדימה והציבור לא יקנה אותם", נמסר מהליכוד.

ח"כ אריה אלדד, יו"ר מטה ההסברה איחוד לאומי, אומר כי תשדיר הליכוד היה בבחינת זריית חול בעינים, כלשונו. "אף אחד במחנה הלאומי לא קונה את העובדה שנתניהו ידע לחזות את ירי הקטיושות על הדרום בלי לזכור שנתניהו תמך בנסיגה מעזה ובמו ידיו הביא עלינו את האסון".

"הצהרותיו המתלהמות של ליברמן אינן עולות בקנה אחד עם העובדה הפשוטה שליברמן מוכן לחלק את י-ם ותוכניתו זו תהפוך גם את י-ם לשדרות. גם שבועת האמונים שש"ס נושאת לי-ם לא יכולה להשכיח מליבינו את 3 השנים שש"ס בילתה בממשלת אולמרט שהצהיר על כוונתו לחלק את י-ם ש"ס תוכל גם בעתיד לשבת במששלה שתחלק את ירושלים", אמר אלדד.

ח"כ יואל חסון (קדימה) צפה הערב בתשדירי הבחירות ותוקף את איש הליכוד דן מרידור, "מרידור שוב נתפס משקר והפעם אל מול המצלמות".

"קבלות התשלום שנחשפו הערב ועל פיהן שילם גאידמק סכומים אדירים עבור ייצוגו, למרות הכחשותיו המביכות של מרידור, מוכיחות כי מר "קלין" (clean) מוכן, עבור תשלום ראוי, לחרוג מהנורמות המוסריות שלהן הוא מטיף. היום נקבע באופן ברור כי גם למוסריותו המלאכותית של דן מרידור, יש תג מחיר", אומר חסון.