הרב חיים קנייבסקי בירך בצהריים (ב)  את יו"ר האיחוד הלאומי יעקב (כצל'ה) כץ ואיחל לו "ברכה והצלחה" בבחירות.



במהלך הפגישה שוחחו הרב קנייבסקי וכצל'ה אודות חלקו של כצל'ה בבניית הערים קריית ספר וביתר, שכעוזרו של אריק שרון במשרד השיכון היה הכוח הדוחף מאחורי הבניה. במהלך הפגישה שמח הרב לשמוע שכצל'ה נשמע לרבנים ועל כך שדעת התורה מדריכה את האיחוד הלאומי.

הרב חיים קנייבסקי הוא בנו של הסטייפלער, הרב יעקב ישראל קנייבסקי ונחשב לגדול הדור בציבור הדתי והחרדי, הוא אחיינו של החזון איש ונשוי לבתו של הרב יוסף שלום אלישיב.

כלת פרס ישראל, הרבנית ברכה קפאח נפגשה עם ח"כ אורי אריאל והביעה תמיכה באיחוד הלאומי. מאחורי הרבנית קפאח עומדים מפעל חיים של עשרות שנות גמילות חסדים ומפעלי צדקה. הרבנית אמרה בפגישה, "אני מקווה שאנחנו נצליח, הקב"ה ייתן לכם חן וחסד בעיני ה' ובעיני אדם".

הרבנית התייחסה לכתבה בסוף השבוע בעיתון 'ידיעות אחרונות' ואמרה, "שאלו אותי האם אני כאישה אצביע לציפי לבני, אמרתי לכתבת, לא אצביע ללבני היא מוכרת ארץ ישראל, אני בוחרת ב'איחוד לאומי' אך כראש ממשלה אני מעדיפה את בנימין נתניהו לדעתי הוא יותר טוב מאחרים".

ח"כ אורי אריאל אמר בפגישה, "אנחנו נעמול קשה ומה שלא נעשה בפעם הזאת נעשה בפעם הבאה". אריאל קרא לעזור לגמ"ח של הרבנית קפאח דווקא  בימים קשים אלו בו נמצא העולם כולו במשבר כלכלי קשה.



עוד בבחירות בערוץ 7:

ועד מתיישבי השומרון: צאו מהאדישות

חברי האיחוד הלאומי נטעו עצים במיגרון

הרב מרדכי אליהו בירך את כצל'ה

המפקד של כצל'ה: אני מצביע ט'

מדור הבחירות של ערוץ 7