יו"ר העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, הצביע הבוקר בקלפי, בבית הספר "בית הילד" בתל-אביב וקרא לציבור לחזור למפלגת העבודה. "היום זה היום של הבוחר. זה היום שבו אזרחים מנקים את הראש מכל הספינים והתעמולה ושואלים את עצמם, באמת, על מי אני יכול או יכולה לסמוך", אמר ברק.

"ביום הזה, אין לי שום ספק, רבים יחזרו הביתה; אל הבית האמיתי שלהם, אל המקומות שבהם נותנים תשובות להמית הלב, לתקווה, לרצון ולאמונת האמת של אנשים, ולכן, אני בטוח שביום הזה אנחנו נצא חזקים ומחוזקים  על ידי ציבור שמבין, שרק עבודה חזקה יכולה להיות אלטרנטיבה לימין. במדינת ישראל הליכוד ונתניהו זה ימין, ישראל ביתנו וליברמן זה ימין, אפילו קדימה ולבני זה שני שליש ימין, הם חולות נודדים ולא מפלגה שאפשר לדעת באמת לאן היא תלך ולאן אנשיה ילכו יום אחרי הבחירות", הוסיף ברק ואמר, "אני קורא לכל אלה שעיניהם פקוחות ורגליהם יציבות על האדמה לשקול שוב את הדברים ולחזור איתנו לעבודה".

לסיום אמר, "אמרתי ואני חוזר ואומר, אני מתמודד על ראשות הממשלה. אנחנו במרחק נגיעה מלחלוף על פני קדימה. פונים אליי בוחרים מכל המפלגות, מהבית הלאומי ועד מרצ, אפילו חלק מהערבים אומרים לי "אנחנו רוצים אותך כשר ביטחון". אני אומר לכל הבוחרים האלה, בלי מפלגת עבודה קרובה ל-20 מנדטים יהיה קשה מאוד לראות את זה קורה. לכן, לנו חשובה התמיכה, הן כדי להוביל את הדרך האמיתית של מדינת ישראל, הן כדי שאוכל להיות שר ביטחון ואפילו לאלה שחושבים שמקומה הנכון של העבודה הוא באופוזיציה, גם כדי להוביל את האופוזיציה, מפלגת העבודה חייבת להיות קרובה ל-20 מנדטים".

שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן אליעזר,  הצביע הבוקר  בעיר מגוריו, ראשון-לציון. אל השר התלווה ראש העיר, דב צור. בן אליעזר סייר במטות המפלגה ובקלפיות בנס ציונה וברחובות  וימשיך בסיורו במהלך היום גם בקרית מלאכי, בחולון ובבת ים. "התחושות שמגיעות מהשטח מצויינות", אומר בן אליעזר, "מפלגת עבודה חזקה היא צורך קיומי למדינת ישראל על מנת שיהיה ניתן לשמור על השפיות. מי שרוצה לראות את ברק בראשות הממשלה או כשר הביטחון, צריך להצביע אמת".