מפלגת "הבית היהודי-מפד"ל החדשה" הגישה תלונה לועדת הבחירות המרכזית, לאחר שמצביעים בקלפי בסמינר "בית יעקב" בבני ברק התלוננו כי אין בקלפי פתקים עם האות ב', ונראה שנעלמו בזדון.  מהבית היהודי נמסר כי מדובר בקלפי מס' 128 ברח' הירש בעיר.
 
גם האיחוד הלאומי הגיש תלונה לועדת הבחירות המרכזית בעקבות העלמת פתקי ט' בעשרות קלפיות בבני ברק. במקרה אחד בקלפי ברחוב רשב"ם בבני ברק נעלמו פתקי האיחוד הלאומי המסומנים באות ט'. פעילי המפלגה מדווחים כי אזרח שהגיע לתחנת המשטרה להגיש תלונה זכה לחוסר מענה ואף גיחוך מצד השוטרים.יו"ר האיחוד הלאומי, כצל'ה, אמר כי "עסקני ג' נכנסו לפאניקה מהסחף אלינו".

במפלגת קדימה הודיעו כי פעילי ליכוד נעצרו לחקירה ע"י שוטרים ממשטרת זבולון, כשברשותם חבילות שלמות של פתקי ההצבעה של קדימה, אותן הם לקחו מ-4 קלפיות בבי"ס "קדימה" שבקרית ביאליק.

קדימה הגישה תלונה רשמית ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ריבלין, אודות שורה ארוכה של מקומות בהן פתקי ההצבעה של קדימה חובלו, או הועלמו ובתוכן בערים: ת"א, ר"ג, אריאל, נס ציונה, אופקים, קרית ים ואשדוד.

המשטרה מכחישה את ההודעה שהפיצה מפלגת קדימה, עלפי הודעת המשטרה לא נעצרו פעילי ליכוד.

מפלגת הנכים "כוח להשפיע" פנתה לועדת הבחירות לאחר שמצאה כי במס' קלפיות נגישות בארץ הכניסה אינה נגישה ובנוסף במס' קלפיות בארץ חסרים פתקים עם האות פ'.