יו"ר קדימה, ציפי לבני אמרה הערב במטה תנועת קדימה בפתח תקווה, כי "צריך להבין ומאוד חשוב להעביר את המסר הזה. מדובר בקרב צמוד ביני לבין ביבי, בין קדימה לבין הליכוד. מי שיקבל יותר מנדטים המשמעות היא שהוא קיבל את אמון הציבור, ואף אחד לא יוכל להתווכח עם זה".

לבני הוסיפה, כי "אנחנו בעצם נוכל להרכיב את ממשלת האחדות היחידה. קדימה, שמייצגת את מרכז המפה הפוליטית, תוכל להוסיף לממשלה מימין ומשמאל ולהוסיף אחדות לעם שכמה לזה".

השר אבי דיכטר, מנהל מטה יום הבחירות, אמר לפעילים כי "זה עובד ואני מאמין שנצליח להביא יותר אנשים לקלפיות עד 10 בלילה ואולי אפילו נשבור כמשימה לאומית ומפלגתית את המגמה של ירידה באחוז המצביעים".

"נותרו עוד 4.5 שעות. אנחנו מתכוונים להוציא את טיפות החלב האחרונות בחליבה נכונה, ואני מאמין שב-10 כפי שהתחייבנו נביא את התוצאות הכי טובות כדי לאפשר לך, ציפי, לצאת לדרך כרה"מ", הוסיף.

יו"ר מטה הבחירות, דליה איציק, אמרה לפעילים, כי "אלו בחירות חמישיות או אולי שישיות שלי, ואני באמת מרגישה המון התלהבות מהאנשים שאני פוגשת. אני מרגישה שבשעות הקרובות ייצאו עוד יותר אנשים להצביע ויהיו שותפים למהלך ההיסטורי הזה. אני רואה את הפנסיונרים יוצאים, סטודנטים שאומרים שביבי יעלה את שכר הלימוד ונשים שכועסות בגלל נקודות הזיכוי שנלקחו להן – ואני מרגישה שמול זה יש תקווה".

"אני מרגישה שהסיסמא של 'מנהיגה אחרת' תפסה כי יש לנו סט נימוקים טוב ואנחנו הולכים לעשות את זה. אנחנו הולכים לנהל את המדינה בראשות ציפי לבני, ראש הממשלה הבאה", הוסיפה.