גורמים ב'ישראל ביתנו' אמרו הבוקר כי ליברמן ידרוש את תיק הביטחון או החוץ, בנוסף לדרישות שכבר הציבו במשא-ומתן על כניסה לממשלה. תיק בכיר זה יוכל לקבל, ע"פ ההערכות, אם יהיה שותף בממשלת ימין צרה.

השר לשעבר ד"ר עוזי לנדאו, בכיר 'ישראל ביתנו', מוטרד מאמירותיו של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, השואף להקמת ממשלה משותפת עם 'קדימה'. בראיון ערוץ 7 אמר "מטרידות אותי האמירות של יו"ר הליכוד נתניהו שרוצה להקים ממשלה עם קדימה העבודה וש"ס. זו ממשלה נראית כימנית אבל ידועה בציבור כשמאלית".

ביום שישי העביר אביגדור ליברמן, מסמך ובו עיקרי דרישותיה של מפלגתו לכניסה לקואליציה. המסמך הועבר ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, וליו"ר קדימה, ציפי לבני. בין הדרישות: קיום חוק האזרחות וחוק לקיום נישואין אזרחיים.

בין הדרישות: הכרעת הטרור: הממשלה תפעל להכרעת הטרור בגבולותיה של מדינת ישראל בין השאר ע"י הפלת שלטון החמאס בעזה ולא יתנהל מו"מ עם ארגוני טרור.  חוק האזרחות - הממשלה תגיש הצעת חוק ממשלתית הכוללת מספר תיקוני חקיקה על מנת לבטא ולהגשים את הנאמנות למדינה ולערכי היסוד שלה, ובכלל זה: חוק נאמנות -  אזרחות.

עוד דורש ליברמן פישוט הליכי גיור ע"י החזרת סמכויות בעניין זה לרבני העיר. גיורים שבוצעו עפ"י ההלכה יוכרו ויכובדו ע"י כל מוסדות המדינה. ברית זוגיות - חקיקת חוק ברית הזוגיות שיאפשר רישום זוגיות לפסולי חיתון. יינתן חופש הצבעה לכל מרכיבי הקואליציה.