מס' 2 של לבני, שאול מופז, פועל נמרצות מאחורי הקלעים כדי לקדם את האפשרות שקדימה תיכנס בכל זאת לקואליציה. בגלי צה"ל דווח כי  ביום שני, במהלך ישיבת הסיעה, יבקש מופז להקים צוות משא ומתן שיעבוד מול צוות הליכוד, זאת על מנת לבחון את הנושא ביתר אריכות ולבדוק אפשרויות נוספות של כניסת קדימה לממשלה.

מקורביו אומרים כי מופז ידרוש מיו"ר קדימה להקים צוותי משא ומתן עם הליכוד בניסיון להגיע לפשרה בנושא קווי היסוד של הממשלה העתידית.

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אמר אתמול (ו) כי הציע ליו"ר קדימה, ציפי לבני, בפגישתו איתה בתל אביב שותפות מלאה בהקמת הממשלה החדשה לרבות כתיבה משותפת של קווי היסוד ותיקים בכירים אך היא נענתה בסירוב מוחלט. נתניהו ציין אף כי הודיע ללבני כי יקדם את התהליך המדיני עם הפלשתינים אך לבני סירבה לאחדות.

יו"ר קדימה, ציפי לבני, אמרה בתום הפגישה כי נתניהו סירב להתחייב לפתרון של שתי מדינות: "שתי מדינות היא לא סיסמה ריקה - זו הדרך היחידה שישראל תוכל להשאר יהודית ותוכל לפעול נגד הטרור. זה נושא עקרוני, של מהות בלי קריצה".

היום התפרסם ב"וושינגטון פוסט" ראיון עם נתניהו שמצוטט כמי שתומך בפתרון של שתי מדינות לשני עמים. "זוהי העמדה המקובלת בישראל מחוצה לה. לפלסטינים צריכה להיות היכולת לשלוט ולנהל את חייהם, אך במקביל אסור להם לאיים על שלנו".