האוהל שהוחרם מחוות פדרמן
האוהל שהוחרם מחוות פדרמןפלאש 90
שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דנה מרשק-מרום, פסקה כי בתו בת ה-17 של נועם פדרמן תישלח למעצר עד תום ההליכים, לאחר שריססה כתובות גרפיטי נגד מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל נועם תיבון.

על פי ההחלטה הראשונית של השופטת, לאחר ששירות המבחן ביקש להרחיק את הקטינה מתל אביב עד תום ההליכים נגדה, נגזר על הקטינה מעצר בית בבית סבתהּ המתגוררת בקריית ארבע. על הסבתא הוטל לפקח על נכדתה במשך 24 שעות. בסיום הדיון קמה הנערה ומחתה כי היא לא יכולה לגרום לסבתא שלה להיות עצירה ולשמור עליה ולהיות לצידה 24 שעות במשך מספר חודשים על "עבירת גרפיטי".

כיוון שכך, החליטה השופטת, כאמור, לעצור את הילדה בבית המעצר באבו כביר עד תום ההליכים. מקורבים למשפחת פדרמן מסרו לערוץ 7 כי הוגש ערר על החלטת השופטת.

נזכיר כי שתיים מבנותיו של נועם פדרמן יחד עם שתיים מחברותיהן נעצרו לפני כשלושה שבועות כיוון שריססו כתובות נגד תא"ל נעם תיבון וחילקו מנשרים המכנים אותו בשם "מפלצת" תוך ציון כתובתו המדויקת.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) הטיח ביקורת חריפה על החלטת בית משפט השלום היום. "מוזר בעיני", אמר "שבמדינה דמוקרטית שולחת שופטת נוער למעצר עד לתום ההליכים ילדה בגין עבירות של כתיבת גרפיטי והפרת צו של בית משפט. אני אבקש לקיים דיון בכנסת בנושא הזה".

נזכיר כי הבוקר הרסו כוחות משטרה דיר שנמצא בחוות פדרמן הסמוכה לקריית ארבע.