הרב זאב קרוב אביו של סגן אהרון קרוב מספר לערוץ 7 על הטקס המרגש במהלכו קיבל אהרון את הדרגות החדשות והעניק את סיכת הלוחם לפקודיו.

"הודיעו לנו שיש טקס של סוף מסלול של החיילים ושאלו אותנו עם הוא יסכים לבוא, לא האמנו, ואהרון לא סתם הגיע אלא הגיע על מדים והוא עמד על זה שהוא יצעד יחד עם החיילים כפי שמ"מ נוהג בטקס כזה. לא ידענו אם יהיה לו כוח אבל הוא עמד על הרגליים בכל הטקס הארוך".

לדבריו, הם לא מקבלים את זה כדבר מובן מאליו את העובדה שחודש ושלושה שבועות אחרי פציעה כל כך קשה הם רואים בעיניהם ניסים חדשים בכל יום "הוא מתקדם בצורה מדהימה, היד שספגה מאות רסיסים חוזרת אל עצמה באופן מפליא"

"התרגשנו מאוד, אני מעריך שכל הורים מתרגשים כשהבן שלהם עולה בדרגה, אבל לאור מה שעברנו זה בהחלט מרגש מאוד. ראינו את ההתרגשות גם על אהרון, אבל הוא היה תמיד איש עשייה והוא לא אוהב להיות במרכז העניינים", אמר.

קרוב נכנס ללחימה בעזה כבר למחרת ליל כלולותיו, ולאחר שחזר לביתו ל'שבת שבע ברכות' חזר ללחימה כבר בבוקרו של יום השבת ובמהלכה נפצע. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון שם התאושש בצורה דרמטית. בעקבות כן הועבר קרוב לשיקום.