'בין השמשות'- חוויה מוזיקאלית

בין השמשות הוכיחה כבר לפני 6 שנים שאפשר לשלב בין מוזיקת רוק איכותית לטקסטים אישיים בהשראת המקורות. מאז עברה הלהקה תהליך התבגרות וחיפוש ארוך ומורכב שבסופו מצאה את הסאונד הייחודי שלה. התוצאה היא "שתיקת האדמה", אלבום קונספט של שירים המורכבים מטקסטים עמוקים הנובעים מהנפש ומהשורשים. לזמן שבין היום והלילה יש בהלכה שם: "בין השמשות", בעטיפת אלבומה של הלהקה מופיע ההסבר הבא: ''זמן של בלבול וספק, זמן של מורכבות ועומק''.

''בין השמשות'' הם היהודיים- ארץ-ישראליים, במעטפת רוק מלוטשת ובלתי מתפשרת. שירים בעלי עומק ועוצמה שמטלטלת בין כאב לשמחה, ומבטאים את המתח בין הזהות השורשית למציאות העכשווית.

חלק מהטקסטים באלבום מתקשרים עם יוצרים מרכזיים בתרבות הישראלית – האלבום כולל שיר של מאיר אריאל ("באתי אלייך") שהולחן ע"י יוני גנוט. שיר הנושא של האלבום נכתב בהשראת "החיים כמשל" של פנחס שדה ז"ל ומשולב בו קטע מתוך ראיון עם פנחס שדה.

להקת 'בין השמשות' היא להקת רוק רוחני, להקה מעורבת שחברים בה דתיים וחילוניים. סולן הלהקה, יוני גנוט, אמר לערוץ 7 בתום ההופעה כי ייחודה של הלהקה הוא "בעשיית מוזיקת רוק עם תוכן מהיהדות, אך הצורה שזה יוצא כלפי חוץ היא מאוד ישראלית ואפילו טיפה בין לאומית, אך הגוון היהודי נשאר ככול שאתה יותר חופר פנימה".

גנוט מוסיף: "היום כולם כבר יודעים שאנשים מחפשים איכות, ולאט לאט אנחנו רואים שזה מחלחל מלמטה למעלה, נמשיך ליצור מתוך שמחה עם כמה שיותר קהל".

אז אחרי הופעה של 'בין השמשות' שהפכה לחוויה מיוחדת בשבילי, לא נשאר לי לשאול שוב, מה הוא סוד הקסם? סוד הקסם ביוצרים והרכבים כמו 'בין השמשות', שולי רנד, ארז לב ארי שהקהל כל כך משתוקק לשמוע.