בית הדין
בית הדיןצילום: פלאש 90

במהלך דיונים בתיק גירושין בפני דייני בית הדין הרבני האזורי בצפת איים הבעל על הדיינים. בעקבות כן יישפט הבעל המאיים בבית משפט השלום.

לפני כחודש במהלך דיונים בתיק הגירושין של בני זוג מאזור הצפון, אשר היה חשש שאינם מתאימים להחזיק בילדיהם בשל התמכרות לסמים, אמר הבעל לדיינים: "אם תקחו לאשתי את הילדים אני אשחט אתכם". בית הדין התרה בבעל ואמר לו: " בית הדין מזהיר אותך על דבריך".

מזכירות בית הדין הרבני הגישה במשטרת צפת תלונה בגין איומים על חיי הדיינים. בעקבות זאת הגיעו שוטרי משטרת צפת לבית הדין וגבו עדות מן הדיינים הרב אוריאל לביא, הרב חיים בזק הרב יועזר אריאל.

לאור האיום על חיי הדיינים הבעל נעצר וישב במעצר כחודש. בעקבות מאמצי רב הכלא, הודיע השבוע הבעל כי הוא מוכן לתת גט לאשתו מידית ומעוניין להתנצל בפני הדיינים.

השבוע סודר הגט, שבמהלכו התנצל הבעל בפני הדיינים ואמר: "לא התכוונתי לפגוע. אני מבקש מחילה וסליחה מבית הדין. אין בכוונתי לפגוע באף אדם ובוודאי לא בכבוד הדיינים." הבעל נגש לכל אחד ואחד מהדיינים ובקש ממנו באופן אישי סליחה.

אולם כפי הנראה שמחווה זו לא תסייע בידו, שכן התיק בעניינו הועבר לדיון בבית משפט השלום בעיר שם יוחלט בעניינו בימים הקרובים.