פליטים סודניים. ארכיון
פליטים סודניים. ארכיוןפלאש 90

ראש המרכז למחקר של המכללה לביטחון לאומי של צה"ל, פרופ' ארנון סופר, התייחס בראיון לערוץ 7 למהגרים מסודן ואמר כי מדובר פה בבעיה אסטרטגית ממדרגה ראשונה, "אלה שמכנים אותם פליטי דרפור טועים ומטעים, הם לא פליטים, הם מהגרים. הבעיה הזאת מתווספת על אותם רבע מיליון עובדים זרים ואנחנו ממש לא צריכים אותם. דיברו השבוע על אלף ומאתיים ילדי העובדים הזרים זו עוד בעיה גדולה שלנו. צריך לומר את האמת מהגרי העבודה הלא חוקיים שבאים מאפריקה הם סכנה גדולה עבורנו, אירופה נעלה את השערים בפניהם, האירופאים הנבזים תחת מעטה של ליברליות סגרו אותם בגדרות והקיפו אותם בחומות כמו בבית לחם ולנו הם נותנים עצות, הם הקימו מחנות ריכוז באירופה ובספרד עבור אותם מהגרים ולנו הם מטיפים מוסר, בספרד יש מחנות עבודה והם מגרשים שם מאות אלפים החוצה מספרד".

לדבריו הבעיה הזו מצטרפת לכל הבעיות שממילא יש במדינה, "בישראל יש כיום הסתננות של ערבים פלסטינים , מדובר ברבע מיליון, בנוסף יש רבע מיליון עובדים הזרים ועוד אלפי מהגרים אפריקנים וכך מגיעים לכמעט מיליון גויים שמציפים את הארץ בצורה בלתי חוקית וזו בעיה אסטרטגית עצומה. כי אם המגמה הזאת תמשך המדינה הזאת לא תוכל להבטיח את מעמדה כמדינה יהודית. אם אנחנו לא רוצים מדינה יהודית אפשר לסגור הכול וללכת לבוסטון, ניו יורק או לוס אנגלס".

פרופ' סופר מזהיר כי בעיית המהגרים האפריקנים היא גם ביטחונית, "חלק מהאפריקנים האלה הם מוסלמים ומי יודע מי מתוכם לא נמנה על ארגון אל קעידה". הוא הוסיף כי "חמישים אחוז מהם חולים בשחפת או באיידס כך שגם ההיבט הבריאותי הזה צריך להדאיג אותנו, צריך להקים גדר כמו עם לבנון או סוריה או החומה בקלקיליה כדי שהם לא יוכלו להיכנס לפה, הם לא באו מדרפור הכול המצאה".

הוא סבור שגם עם ילדי העובדים הזרים אסור לנהוג בכפפות של משי, "מה הם רוצים כל אותם יפי נפש שנקלוט 1,200 ילדים מתוקים, אז איפה הקו האדום, רבע מיליון ילדים של עובדים זרים, שני מיליון, איפה עובר הגבול, האם זו תהיה מדינה יהודית, בשנה הבאה הילדים האלה כבר יהיו 1,500, לא צריך לגרש אותם מפה אבל צריך לשלוח אותם מכאן כמה שיותר מהר. גם ישראלי שיורד לאמריקה הוא מהגר ואם הוא בלתי חוקי הוא נשלח בחזרה, אבל ההבדל בינינו לאמריקנים שהם לא צריכים מדינה עם לאום או דת, הם בסך הכול רוצים כמה שיותר מקסיקנים אצלם כדי שהאינפלציה תהיה נמוכה כי הם יודעים להעסיק אותם בתנאים של עבדים".

אין לסופר ספק שלכל אותה חבורת אנשי שמאל יש אינטרס להשמיד את המדינה הציונית "זה לא סוד שהקבוצה הזאת מהשמאל הרדיקלי הודיעו כבר מזמן שהם רוצים מדינה דו לאומית, מדינת כל אזרחיה, הם רוצים בהשמדתה של המדינה הציונית. הם לא רוצים מדינה יהודית אלא מדינת בני אדם, הם לא מבינים שלא בשביל זה אנחנו נמצאים כאן ואם החזון שלהם יתממש היהודים יהפכו למיעוט שישחט על ידי הרוב".