מוני פנאן
מוני פנאן

אלפי חברים ואנשי ספורט הגיעו להיפרד מאיש מכבי תל אביב מוני פנאן ששם קץ לחייו. פנאן הובא למנוחות בבית העלמין "קרית שאול" בתל אביב.

אתר ONE דיווח כי בנו, רגב פנאן, ספד לו ואמר "זה סיפור על אדם פשוט עם המון לב שאהב בחייו ללא פשרות. מוני זכה שלוש פעמים באליפות אירופה כאדם. אני לא כועס עליך, עזבת כשראית שכולנו בסדר, יותם מתחתן, לצביקה יש נכדים, כספי ב-NBA, שאראס נשאר משוגע כמו תמיד, איציק יבנה מסעדה למופת ולירון חיה את החיים כמו שצריך".

"אני קם כל יום לפני כולם, מציק לאישתי כמו שאתה הצקת לאמא ונרגע תוך שניה, בדיוק כמוך, ולהיות כמוך זה פשוט גאווה. נתת לי המון כאבא, אנשים דיברו עליך בארץ ובחו"ל, נתת מעצמך, ה' נתן לי זכות להיות הבן שלך במשך כל השנים", אמר והוסיף, "אני מצטער שלא הספקתי לעשות לך נכדים, אבל אני מבטיח לך שהם ישמעו לך והם יידעו כמה גאווה נתת לי, אני אוהב אותך. תמסור ד"ש לשאר המשפחה . אני אוהב אותך".

רעייתו של מוני פנאן, שרון פנאן, אמרה "אתמול, 19 באוקטובר, נפל דבר בחיינו - נפלו עלינו השמיים. מוני עזב אותנו והלך למקומות רחוקים. כשהוא נולד, הוא חשב לעזור לבני אנוש ולא אני אעיד על העזרה שלו לזולת, אין מי שלא שמע על נכונותו לעזור בנתינה.

"בשביל מוני השמיים לא היו הגבול אלא רק ההתחלה. מוני, היה לך לב ענק, מרגש, שומע ואוהב, הארת כל מקום בחיוך הענק שלך. היית אב למופת, בן זוג, חבר, והשארת אחריך חלל עצום, כאב גדול. פתאום קולך נדם, נחתם ספר חייך ולא עוד".

עוד דווח כי ללוייה הגיעו בין השאר: יותם הלפרין, ניקולה וויצ'יץ' ושארונאס יאסיקבצ'יוס שהיו קרובים מאוד למוני בתקופה הגדולה של מכבי בתחילת שנות ה-2000. בנוסף הגיעו שחקנים, מאמנים ויושבי ראש מכל קבוצות ליגת העל בישראל.

מי שלא הגיע הם שחקני מכבי תל אביב המשתתפים בימים אלה במשחקים מול קבוצות NBA ולא חזרו ארצה כדי להשתתף בלוויה, כך החליטה אמש הנהלת הקבוצה.