תחת הכותרת 'למען שמו באהבה' נפתח במוצאי שבת במצעדים ובמפקדי אש חודש הארגון ה-81 של תנועת בני עקיבא. בראיון ליומן ערוץ 7 מספר מזכ"ל התנועה, הרב בני נכטיילר, על החודש, על הארגון והנושא המיוחד.

"אנחנו משתדלים להיות מאורגנים, למרות שלהורים ולמורים זה עושה קצת בלאגן", אומר הרב נכטיילר ומדגיש: "זה הזמן להשקיע בסניף ובתנועה".

את נושא החודש מקשר הרב נכטיילר לדמותו הייחודית של רבי עקיבא שמסר את נפשו "למען שמו באהבה". "אנחנו תלמידי רבי עקיבא. בשנה שעברה זו הייתה שנת הגבורות ראינו את רבי עקיבא בגבורתו העצומה. כעת, באותה דרך אנחנו הולכים באהבת איש לרעהו, איש לאומתו ולקדוש ברוך הוא. זהו אותו רבי עקיבא שמסר את נפשו כשהוא קורא שמע ישראל".

לטעמו של הרב נכטיילר דווקא בדור האינטרנט מתחזק המשימה האמיתית – להכיר את החבר גם מעבר לפייסבוק. "אחת המחלות הגדולות של הדור היא הבדידות. אדם מול המחשב מרגיש שהוא מחובר לחבריו בצ'אטים וכו', אבל רגע אחר כך הוא לבד. בתנועה לעומת זאת חברות אמיתית", אומר הרב נכטיילר המדגיש כי המוטו המלווה את חודש הארגון שנפתח אתמול הוא בראש ובראשונה ההבנה שהכול נובע מתוך תחושה שהכול נעשה לשם שמים – הארץ התורה והעם.