מקווה שהכול יעשה בהסכמה. ח"כ זאב.
מקווה שהכול יעשה בהסכמה. ח"כ זאב.פלאש 90

חבר הכנסת ניסים זאב (ש"ס) סבור שמאחורי הקמפיין התקשורתי נגד ראש סיעתו, השר אלי ישי, בפרשת העובדים הזרים, עומדים ארגוני שמאל שהגדרת המדינה כיהודית ודמוקרטית אינו מעניינם. "זו לא הבעיה של אלי ישי. זו הבעיה של כולנו", הוא אומר ביומן ערוץ 7.



חבר הכנסת זאב מזכיר בדבריו את הקמתה עוד בשנת 2005 של הועדה בראשות פרופ' רובינשטיין לייעוץ בסוגיית העובדים הזרים והמהגרים המסתננים לישראל. ועדה זו קבעה כי על המדינה לקבוע נהלי מדיניות הגירה אך דבר לא נעשה בהמלצותיה תחת כהונת אולמרט כראש ממשלה. לאחרונה, מזכיר זאב, הוקמה ועדה בראשות פרופ' אבינרי וזו קבעה שישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה במערב ללא מדיניות הגירה מסודרת ובכך הפכה ישראל למדינה קולטת הגירה ללא חקיקת הגירה מודרנית וללא היערכות של הרשויות השונות. "אין מטרות, אין יעדים ואין חזון", אומר זאב וקובע כי "הפכנו מדינת כל אזרחיה".



לטעמו חובה על המדינה לקבוע את מדיניות ההגירה שלה, ולאכוף את החוק שכן העדר אכיפה וחקיקה בתחום זה תוביל בסופו של דבר להיות המדינה לא דמוקרטית ולא יהודית.



"הבעיה היא לא 1,500 או 2,000 ילדי עובדי זרים אלא מאות אלפים מהגרים לא חוקיים שהמדינה לא יודעת להתמודד איתם", הוא קובע.



באשר למה שנראה כקמפיין תקשורתי מתוזמר היטב בו מציבים העיתונים הגדולים תמונות של ילדי עובדים זרים מול פניו של השר ישי, אומר זאב כי "זה אופייני שהתקשורת תתפוס קורבן, אבל זו לא הבעיה של אלי ישי". זאב משבח את עבודתה של יחידת 'עוז' שהחזירה מסתננים לארצותיהם. להערכתו של חבר הכנסת זאב מאחורי הקמפיין נגד השר ישי עומדים ארגוני שמאל "שאין להם עניין שישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית. זו הסיבה שהם נלחמים עבור הפלשתינים יותר ממה שהפלשתינים נלחמים למען עצמם".



זאב מזכיר שבעולם המערבי כולו קיים מאבק נחרץ מול תופעת המהגרים, ורק בישראל קיים צורך לשוב ולהבהיר את הדברים למרות הסכנה שיש בהם.