בימים הקרובים יצא הזמר שוהם שמחי, תושב כוכב יעקב שבמטה בנימין, במופעי הצדעה לאמן הגיטרה יהודה קיסר שנקלע למשבר כלכלי. "בעקבות המלצת הרמב"ם לתת עבודה ולא צדקה, אני מתכוון לקיים את המופעים עם יהודה קיסר עצמו וההכנסות יועברו אליו", מספר שמחי ביומן ערוץ 7.

המופע הראשון יתקיים באולם 'היקב' הסמוך למיגרון שבבנימין, אולם שמחי מקווה ומאמין שיהיה לו המשך במקומות נוספים ברחבי יהודה ושומרון.

שמחי מדגיש את היותו של קיסר אמן שתרם רבות לקידום אמנים צעירים ואף הקים את אולפן ההפקות שלו מתוך מגמה זו, מה שלא תמיד השתלם לו כלכלית. שמחי מספר על הקשיים לביסוס כלכלי עבור אמנים, קשיים שהובילו את קיסר למצוקה ולמשבר הכלכלי בו הוא נתון כעת, למרות ששנים רבות שיתף פעולה עם מי שנחשבו כגדולי זמר בישראל.

"הרבה אמנים ששרים את השירים שלהם לא מתוגמלים כלכלית. זה מקצוע תחרותי מאוד", אומר שמחי ומוסיף: "אפשר להיות על גל של תהילה אבל מנגנון שלם של אמרגנים ומפיקים מכלה את הכסף".

במופע המדובר ישירו שמחי וקיסר שירים עבריים מתקופות שונות "שירים ערכיים, שירים שמלכדים את כולנו", כהגדרתו. מן הסתם השירים הללו יזכו לנגיעות מסולסלות כמיטב המסורת של קיסר, כך לפחות ניתן להעריך.