קדימה
קדימה

בתנועת "קדימה" מקפידים להחריף התבטאויות נגד החלטת הרחבת הבניה בשכונת רמת שלמה שבבירה. דובר התנועה אומר הבוקר כי "מדובר בשיא נוסף של איוולת מדינית. נתניהו לא שולט בממשלתו ובאין מנהיגות ודרך כל שר פועל בהפקרות. משחקי ההישרדות הפוליטיים של נתניהו פוגעים באינטרסים החיוניים של ישראל וכששר הביטחון מגנה את ממשלתו - זה כבר רשמי - אין בישראל ראש ממשלה, ויד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל".

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ מגלי והבה, גם הוא מ'קדימה', אומר כי "ממשלת נתניהו הוכיחה פעם נוספת כי תחום התמחותה העיקרי הינו הרס יחסי החוץ של מדינת ישראל ונתניהו עצמו גילה שוב כי במקום ממשלה יש לו ביצת הפתעה שכל פעם מנפקת לו הפתעה מביכה אחרת". לדבריו "אחרי ששרינו המובחרים בחרו להושיב את הטורקים על כסא נמוך, להטיף מוסר לשבדים ולאיים בהחלפת השלטון בסוריה, כעת הגיע תורם של האמריקאים ושל סגן הנשיא ביידן להיות מושפלים, ותורנו להפסיד עוד הזדמנות להוציא מעט מהבוץ את העגלה התקועה של התהליך המדיני", 

חבר הכנסת נחמן שי מיהר גם הוא להגיב לדיווחים וקבע כי "ראש הממשלה חייב לבטל הבוקר בהוראה מיידית את החלטת הוועדה המחוזית באשר לבניית 1600 יחידות דיור  בשכונת רמת שלמה בירושלים. גם מי שסבור כי בירושלים מותר ואפילו צריך לבנות אינו מקבל את העובדה כי בזמן ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, מידידיה הקרובים והטובים של ישראל, משתחררת יוזמה כזו לאוויר העולם".