ישראל אייכלר
ישראל אייכלרפלאש 90

הרב ישראל אייכלר אומר בראיון לערוץ 7, כי ההתקפות, על סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, בעניין העתקת חדר המיון בבית החולים ברזילי, בגלל הימצאותם של קברים, נועדו להלחם בממשלת הימין-חרדים, "כולנו יודעים בדיוק מה מסתתר מאחורי המתקפה הזאת, זו מתקפה  משולבת, גם כנגד ממשלת נתניהו וגם כנגד החרדים, כדי  להציג אותנו כאנשים צמאי דם. המתקפה הזאת היא במימון אמריקאי והקרן החדשה. זו עלילת דם לפני חג הפסח".

לדבריו חדר המיון באשקלון, לא היה צריך להטריד מדינה שלמה, אילולא הייתה פה יד מכוונת, "זו ממש עלילת דם, מיקום של חדר מיון מעסיק עם שלם. האם מישהו חושב שהרב אלישיב פחות רגיש בנושאים שקשורים לחיי אדם מהציבור הכללי שיום יום יש שם רציחות. האם הרבנים החרדים לא יודעים שפיקוח נפש דוחה קברים. אלא שלצערי יש פה קבוצה קטנה של אנשים שמוכנה להחריב את הכול".

לדבריו, העיתונאים המתוסכלים מממשלת נתניהו החליטו להשאיר אחריהם אדמה חרוכה בכל הזירות, "האם מישהו חושב שארה"ב באמת מזועזעת מהבנייה ברמת שלמה או שבריטניה באמת מזועזעת מזיוף דרכונים, לא, אלה פשוט הזדמנויות להתגולל כנגד מדינת היהודים. מתקפה שמובילים אותה אותם יהודים שחיים פה בארץ שמוכנים להשאיר אדמה חרוכה גם ביחסי ישראל העולם, ביחסי יהודים ערבים וביחסי דתיים חילונים. העיתונאים האלה שלא נמצאים בשלטון משתייכים לאותה מיליה והגמוניה, וכשלוקחים להם את השלטון הם מוכנים להשאיר אדמה חרוכה בכל מקום".

הרב אייכלר סבור שהתקשורת שלנו מתאפיינת בסממנים סובייטים, "תקשורת שלמה מנגנת כל הזמן את אותם ניגונים ממש כמו התקשורת הסובייטית. מה שקרה השבוע עם יעקב איילון שאמר את מה שאמר על החרדים, אולי זה היה פליטת פה, אבל זה משקף את נבכי הנפש המורעלת של האנשים המוסתים".