אלירז ומשפחתו
אלירז ומשפחתו

רס"ן אלירז פרץ, שנהרג בתקרית ברצועה, מתגורר בגבעת היובל בעלי, באחד מעשרת הבתים שבג"ץ הורה על הריסתם. לפני כחודש הורה בג"ץ למדינה להשיב לו עד ל-1 במאי, מהו התאריך שבו תבוצע הריסת הבתים.



ביתו נמצא במרחק שני בתים מביתו של רס"ן רועי קליין הי"ד, גיבור ישראל שנהרג במלחמת לבנון השניה, שגם ביתו מיועד להריסה.



ביום שישי הבחינה שלומית, אלמנתו של אלירז פרץ, בהמולה סביב ביתה של שרה קליין, אלמנתו של רועי קליין הי"ד. שלומית ניגשה לבית קליין לברר מה קורה – ושם פגשה את הרב הצבאי הראשי, הרב אביחי רונצקי, שהגיע למסור את הבשורה המרה. הרב רונצקי העדיף להיכנס תחילה לביתה של שרה קליין לפני שייכנס לביתה של שלומית פרץ, ושם מסר את הבשורה המרה.

מרים פרץ, אימו של רס"ן אלירז, שנהרג אתמול ברצועת עזה ספדה לו הערב מביתה בגבעת זאב, "מלח הארץ. אלירז שלי הוא ילד של אמא, ילד שאוהב, ילד מחבק, ילד שהקים משפחה בארץ. ארבעת הבנים שלי שירתו בסיירת גולני. אני לא יודעת מה זה סיירת גולני. אבל אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת גולני של משפחת פרץ, אוהב מאוד את הלוחמים האלה, אוהב מאוד את אלירז שלי שאני אומרת בפשטות שהוא גיבור חיל", אמרה האם בדמעות.

"הבנים שלי הם תמיד בחוד, קצינים הולכים בחוד. הוא דוגמה אישית והוא נזעק להגיש עזרה, ברור שאלירז הוא הראשון. הוא לא הלך למות, אלא הלך כדי שאני ועם ישראל יחיה פה. הבנים שלנו נהרגו בשביל כולם ובשביל שנלך בגאווה", אמרה האם.