אלי שמחיוף
אלי שמחיוףפלאש 90

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר למעצר בית את סגן ראש עיריית י-ם לשעבר, אלי שמחיוף, אשר נעצר לפני כשבוע וחצי כחלק מחקירת פרשת הולילנד.

שמחיוף נעצר בחשד שבמסגרת תפקידו פעל לקידום ענייניהם של יזמי הנדל"ן בפרוייקט הולילנד, הילל צ'רני ואביגדור קלנר, זאת בתמורה לשוחד.

על פי החלטת בית המשפט ישוחרר שימחיוף למעצר בית של 10 ימים, יאסר עליו לצאת מהארץ למשך חצי שנה והוא ידרש להפקיד את דרכונו בבית המשפט.

ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, שבה והצהירה אמש (מוצ"ש), כי לא תהפוך לעדת מדינה נגד מעסיקה לשעבר, אהוד אולמרט, "זה מדהים שמייחסים לי משקל כזה כבד, כשלדעתי אני לא מגיעה אפילו למשקל נוצה", אמרה שולה זקן בראיון לערוץ 2 מארצות הברית. "אני לא צריכה להיות עדת מדינה על משהו שאיננו".

זקן הסבירה גם את היעדרותה הממושכת מהארץ, "אני הייתי בחוץ לארץ, נסעתי לחג עם בני המשפחה שלי, הייתי אמורה לחזור לפני המשך הדיונים בבית המשפט המחוזי. קיבלתי אישור לנסיעה מבית המשפט. שלושה ימים לפני החזרה בדיון בבית המשפט החליטו לדחות את הדיונים בחודש. הבנתי שיש לי זמן והחלטתי להישאר עוד קצת היות שאני אמורה לחזור לתקופה מאוד קשה, חשבתי שמן הנכון שאשאר עוד כמה ימים".