תחנת "רדיו ללא הפסקה" תיקנס בסכום של 30 אלף ש"ח, עקב דברי ההסתה שהשמיע השדרן גבי גזית נגד הציבור החרדי, כך החליטה הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.

ההחלטה התקבלה לאחר הליך שנפתח נגד התחנה, בעקבות דברים שהשמיע גזית בתוכניתו, בשבוע שאחרי יום העצמאות.

בתכניתו כינה גזית את החרדים "עלוקות", "פרזיטים" ו"תולעים", וקרא לגרשם לחו"ל או לרכזם בשכונות משלהם, כשהם מנותקים ממים ומחשמל. 

"אין בהם כל תועלת. הם לא תורמים כלום. הם פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר. ומצידי, אם זה היה ריאלי, הייתי אורז את כולם באריזה אחת ומשלח אותם לאחיהם בחצרות ברוקלין החשוכות. שם יגורו בחשכת ימי הביניים, או כאן סגורים בחומותיהם וללא שום קשר למדינת ישראל", הוסיף גזית.

על המתנחלים אמר גזית, "זה מתחיל במתנחלים, אלה שיונקים את ביטחונם ועצמאותם הכלכלית מהמדינה. אלה שקיבלו הטבות מפליגות בדיור ותעסוקה, אלה שחיילי צה"ל יוצרים סביבם חומה של ביטחון. בדיוק אלה מוצאים את היום הזה ראוי להתפרע, לכלות את זעמם הקדוש בפלסטינים, ובזה אין כל חדש כי זה לחם חוקם. כשמישהו מעיז להפריע להם במלאכת הפוגרום הקדושה שלהם הם מפנים את האלימות שלהם לעבר חיילי צה"ל".

במכתב ששלח היום מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, למנכ"ל התחנה, צוין כי "מהאזנה לשידור ולדברי ההבהרה של השדר, וכן מצפייה בראיון עימו ששודר בערוץ 2 בתוכניתו של עמנואל רוזן, ניכרת סערת הרגשות שמר גזית היה שרוי בה, על רקע נסיבותיו האישיות. כמו כן אינני סבור כי ההבהרות שניתנו על ידי מר גזית היו משמעותיות ויש בהן התמודדות וחשבון נפש עם הביקורת הציבורית והביקורת מצד העורך הראשי של התחנה".

סמירה ציין כי הוא סבור שמאופן דבריו של גזית, "ניתן היה להבין שכוונו לציבורים שלמים במלוא חריפותם. עם זאת לאחר מתן ההבהרה על ידו , הרי שלאחר התלבטות הגעתי למסקנה כי אין לראות בדברים שנאמרו משום הסתה לגזענות במשמעותו של סעיף זה לחוק".