מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, קיבל בצהרים (שני) סקירה מקיפה מפי מפקדי המחוזות ואמר כי "הפרות הסדר שהיינו עדים להם בימים האחרונים ברחבי הארץ במהלכן נעצרו 105 חשודים, חורגות לעיתים תכופות מהבעת מחאה לגיטימית כמקובל במדינה דמוקרטית".

הוא הדגיש כי "משטרת-ישראל כגוף אוכף חוק, נחושה למלא אחר החלטות הממשלה באופן המקצועי ביותר ותוך צמצום ההפרעה לשגרת החיים של הציבור שומר החוק בישראל, והקפדה על האיזונים העדינים הנדרשים בחברה הישראלית".

לסיום אמר, "אני רוצה בהזדמנות זו להביע את הערכתי הרבה לשוטרים וללוחמי מג"ב מהצפון ועד הדרום, העומדים בחזית ההתפרעויות והפרות הסדר. אותם שוטרים ולוחמים נערכים מבצעית בימים אלה גם לחג השבועות. במסגרת זאת, יתפרסו במוקדי הבילוי והכבישים ברחבי הארץ כדי לאפשר לעם ישראל לחוג את החג בביטחון המרבי ולהבטיח כי יישמרו הסדר והחוק".

עשרות חרדים חסמו אמש (ראשון) את הרחובות הסמוכים לכיכר השבת במחאה על פינוי הקברים בבית החולים ברזילי באשקלון. ממשטרת ירושלים נמסר על ידויי אבנים ברחוב בר אילן לעבר כוחות משטרה והבערת פחי אשפה.

מאות חרדים נטלו חלק בהפגנה בשכונת מאה שערים בירושלים. ראשי העדה החרדית האשימו את הממשלה בהתגרות מיותרת, כלשונם, "כל מטרת הממשלה היא להכעיס ולא יותר מזה".