מרזל ובן גביר
מרזל ובן גבירפלאש 90

שופטת בית משפט השלום, מרים לפשיץ, הורתה לאנשי תנועת 'ארץ ישראל שלנו' ברוך מרזל ואיתמר בן גביר להתרחק כ 500 מטר מעמנואל רם ומשפחתו. השופטת מסרה את החלטתה במהלך דיון לילי שנערך בבקשת המשטרה להגביל את השניים ולמנוע מהם לקיים מחאות נגד ראש הסגל בבית הלבן.



יחד עם זאת, סירבה השופטת  לקבל את הבקשה באשר לנעם פדרמן לאחר שקבעה כי עיכובו היה שלא כדין שכן חלף פרק הזמן המותר על פי הוראות החוק להורות על עיכוב. באשר למרזל ובן גביר קבעה השופטת כי יש ראיות כי השניים ביקשו להפגין נגד עמנואל ולהטרידו.



איתמר בן גביר אמר בתגובה כי בכוונתו להגיש ערר לבית המשפט המחוזי על החלטת השופטת לפשיץ "אכן צעקתי על רם עמנואל אך אין תקדים כי בשל צעקות מרחיקים אדם ומונעים ממנו  להפגין. חבל השופטת לפשיץ לא למדה מהחלטת חבריה השופטים באשר לאנשי השמאל בשמעון הצדיק שפעם אחר פעם זוכים לתמיכת בית המשפט. השופטת לפשיץ חייבת להבין כי מדינת ישראל היא דמוקרטית והזכות להפגין אינה רק של אנשי השמאל "



ברוך מרזל הגיב ואמר כי עצם העובדה שהמשטרה החזיקה את פעילי הימין עצורים במשך שעות אורוכות, העובדה כי הדיון הלילי נפתח רק בשעה 21:00 והעומס הרב המוטל על השופטת לפשיץ  אולי היה בו כדאי לגרום לשופטת להתעלם בהחלטתה מטענות רבות של פעילי הימין: " מצער מאוד שהשופטת התעלמה מפסיקה שהפנה אליה עורך הדין שלי יהודה שושן וחברי  פדרמן ובן גביר שייצגו את עצמם, אני מאמין שאחרי יום עבודה ארוך וכתיבת החלטה סמוך לחצות השופטת פשוט התעייפה ".