ברחבת עיריית באר שבע הפגינו הבוקר (חמישי) תלמידי בתי הספר "רימון" ומקיף ח' בעיר, יחד עם הוריהם. המפגינים מוחים על כוונת העירייה לסגור את מוסדות החינוך.

המפגינים נושאים שלטים שעליהם נכתב "רוביק: במקום לפתוח בי"ס אתה סוגר", "רימון הוא שלנו ולא ניתן לסגורו". אחד המפגינים, צ'ארלי שריקי, אב לשני תלמידים הלומדים בביה"ס רימון, אמר לערוץ 7 כי "העירייה הביאה במכוון לקריסתו של ביה"ס ע"י העברת ילדי השכונה האמורים ללמוד בבי"ס רימון לבתי ספר אחרים הרחוקים ממקום מגוריהם".

איציק מימון, יו"ר ארגון ההורים הארצי, המשתף בהפגנה, אמר לכתבנו כי "מערכת החינוך בב"ש הפסיקה להתנהג כפי שמערכת חינוך צריכה ואמורה להתנהג. החשיבה היא כלכלית בלבד. פינוי מוסדות חינוך והפיכתן לעסקאות נדל"ן. אנו לא ניתן יד לזה ובתי הספר ימשיכו להתקיים. אנו נגרור למחאתנו את כל העיר ואם לא יעתרו לבקשתנו נגרור את המאבק גם לרמה הארצית".

מנגד אומר אמנון יוסף, דובר העירייה, כי "לאור קיטון במספר התלמידים בשנים האחרונות ורישום של מספר תלמידים בודדים (פחות מעשרה) לכיתה א' לשנת הלימודים תשע"א, הוחלט על ידי משרד החינוך ועיריית באר שבע לאחד את ביה"ס רימון עם בתי הספר אפיק רגבים על פי איזור המגורים של התלמידים".

לדבריו, "המרחק בין בתי הספר רימון ואפיק הוא כ- 500 מטר בלבד. האיחוד יאפשר לתלמידי ביה"ס רימון, לקבל את תכנית הלימודים ואת תכנית העשרה, כפי שמקבלים תלמידי בתי הספר בב"ש"

"בבאר שבע נפתחו ב-6 השנים האחרונות בתי הספר רכסים בשכונת רמות ונאות אברהם בשכונת נוה זאב. בית הספר רעות בשכונה א' נסגר", הוסיף הדובר.