גם בישראל יש אנטישמיות. ח"כ מוזס
גם בישראל יש אנטישמיות. ח"כ מוזסצילום: פלאש 90

בדיון שקיימה מליאת הכנסת בנושא התבטאויות חברי הכנסת של יהדות התורה נגד בית המשפט, תקף ח"כ הרב מוזס את התנהלות בית המשפט ואת הליך בחירת השופטים. לדבריו, זו צביעות לדרוש חקירת התבטאויות חברי הכנסת הפוגעות לכאורה בבית המשפט ובדמוקרטיה. "במדינות דמוקרטיות נבחרים השופטים בבחירות רחבות ובאופן דמוקרטי. במדינת ישראל נבחרים שופטים על ידי קבוצה מצומצמת ובשיטת "חבר מביא חבר". זו דמוקרטיה?? לו היה מדובר בדמוקרטיה, לא היינו קוראים על ירידה חדה באמון האזרחים במערכת המשפט. רק 36% מהמגזר היהודי הכללי שאינם מתנחלים או חרדים, הביע השנה אמון בבתי משפט!!

ח"כ הרב מוזס אמר, כי החלטת בית המשפט להתעלם מהמלצות המועצה לשלום הילד וגורמי הרווחה ולקבוע בפסק דין שערורייתי לשלוח אמהות לכלא, גררה את כולנו למחוזות שלא רצינו להגיע אליהם. "וגם לבקר את זה אסור? כבר אין שום חמלה? שום התחשבות? רק בגלל שמדובר בחרדים? מדוע לא שמענו את הבקשה הזו גם כנגד אישי הציבור המפגינים בשייח ג'ראח כנגד החלטת בג"ץ במקום, או כנגד המפגינים מבילעין?"

בסיום דבריו אמר כי אטימות בג"צ לא הסתיימה בפסיקה והיא נמשכה גם לאורך הדיון בבקשת אחד האסירים להשתחרר כדי לתמוך ברעייתו החולה. בקשה שעוכבה זמן רב ולבסוף נדחתה.