הכותל
הכותלפלאש 90
יושבת-ראש ארגון "נשות הכותל", ענת הופמן, נעצרה הבוקר ברחבת הכותל המערבי לאחר שהתפללה בעזרת הנשים כשבידיה ספר תורה. זאת בניגוד לפסיקת בג"ץ האוסרת על הנשים לעשות זאת במקום.
 
בראש חודש אדר קבוצה של "נשות הכותל" הגיעה  לרחבה העליונה של הכותל על מנת לערוך תפילת ראש חודש במקום. קבוצת חרדים מחתה נגד התפילה המשותפת לנשים וגברים וקראה לעברם קריאות שונות. לאחר הקריאה בתורה עזבו "נשות הכותל" את הרחבה והמשיכו את התפילה במתחם "קשת רובינסון".
 

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, גינה קבוצת הנשים ואמר, "הכותל המערבי, כמקום שקרוב ללבו של כל יהודי, מכל זרם ותפיסת עולם, חייב להישאר לעולם המקום שעוסק במאחד ולא במפריד בעם ישראל. ברחבת הכותל מתקיים שיתוף המבוסס על ויתור", אמר הרב.

בחודש נובמבר 2010 עצרה המשטרה בכותל המערבי מתפללת מקבוצת "נשות הכותל" לאחר שהתעטפה בטלית. הנשים באו להתפלל תפילת ראש חודש בעזרת הנשים ולאחר שביקשו לקרוא שם בתורה הוזעקה המשטרה למקום.

ענת הופמן, יושבת ראש נשות הכותל, אומרת כי בפעם הראשונה בישראל נעצרה אישה על שום שהתעטפה בטלית וקראה בספר תורה. על פי פסיקת בג"ץ על כל הציבור המגיע לכותל להתלבש לפי מנהג המקום.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, הגיב על הופעת הנשים עם טליתות וספר תורה "מדובר במעשה פרובוקטיבי להפוך את הכותל לאדמת מריבה ומחלוקת, בניגוד להחלטות בג"ץ. אין ערך לתפילה מכל סוג שהוא שמביא מדון ומריבה וחילול שם שמים וקדושת הכותל המערבי", אמר הרב.