יורו
יורו

חברה לייצור ספרים הציעה תשלום של 100,000 אירו תמורת התמנון החוזה עתידות- פול. כך מדווחת רשת cnn. כזכור, פול נודע בציבור הרחב לאחר שהצליח לחזות את ניצחונה של ספרד בגביע המונדיאל ואת הניצחונות שקדמו למשחק הגמר.

"100,000 אירו הוא המחיר ההתחלתי שלנו", אמר אולג זורבסקי, בעלים שותף בחברה הרוסית "בית ליגה". הוא אמר כי ההצעה עשוייה להמשיך עוד ולעלות אם צריך, "אנחנו מוכרי ספרים, אחרי הכל", הוא תירץ.

פול מתגורר כעת במרכז לבעל חיים ימיים בגרמניה. זורבסקי ציין כי הוא כבר קיבל תגובה מן המרכז שהצעתו התקבלה והיא נבחנת כעת. אך מהחברה בגרמניה המחזיקה כעת את התמנון נמסר כי הם מסרבים להצעה הרוסית, וכי התמנון אינו למכירה.

"אם נדבר ברצינות, אנחנו מעוניינים בתמנון לכמה מטרות", אמר זורבסקי. "ראשית, על מנת לבחון האם הוא מסוגל באופן אובייקטיבי לנבא תוצאות של משחקי כדורגל, שנית כי הוא עשוי להפוך לקמיע מזל וסמל טוב לחברת הספרים שלי, ושלישית- התמנון הפך למפורסם בכל העולם, ואני אשמח לשנע אותו לרוסיה".

"גם ילדים וגם מבוגרים, אני בטוח, ישמחו לראות אותו כאן", הוא הוסיף. "הכנו לו אפילו מקום מיוחד באקווריום העירוני של מוסקבה". הוא ציין כי האוכל הטוב ביותר יינתן לפול, וכי תינתן לו פינה מיוחדת לחיזוי כל המשחקים הביתיים של רוסיה.

על פי דבריו, תשובה בנוגע למכירת התמנון ומחירו תינתן בהמשך השבוע.

נזכיר כי בכל משחקי גרמניה במונדיאל הצליח התמנון לחזות את התוצאה הנכונה, וכן את המנצחים הגדולים של המונדיאל. עבור כל משחק מולאו במים שני מיכלים אקריליים עם ציורי הדגלים של היריבות במשחק, והורדו לתוך מיכל המים של התמנון פול. הקופסא שאליה בחר פול להיכנס ייצגה את הקבוצה המנצחת.

צוות המרכז לבעל חיים ימיים בגרמניה כבר הודיע על פרישתו של פול מעסק התחזיות, אך הודיעו מראש כי הם מוכנים לשמוע הצעות מרחבי העולם. הגורו ליחסי ציבור- מקס קליפורד, אמר לחדשות ה-CNN שפול עשוי להיות התמנון המיליונר הראשון בעולם אם מטפליו ייבחרו בכסף ולא בשם העולמי שצבר.