רב שכונת בבלי בתל אביב, הרב איסר פרנקל, הלך הערב (רביעי) לעולמו בבית החולים איכילוב בתל-אביב והוא בן 77.


הרב איסר פרנקל ידוע ומוכר בתל-אביב שנים רבות, ובשנות ה-70 כונה בשם "רב הנוער", בזכות פעילותו המסורה בקרב צעירי העיר – מכל השכונות והעדות. אביו היה הרב יצחק ידידיה פרנקל, רבה הראשי של העיר ת"א-יפו, וגיסו הוא הרב הראשי דהיום, הרב ישראל-מאיר שליט"א.
 
הרב איסר פרנקל חיבר ספרים רבים –  וביניהם ביוגרפיות של גדולי ישראל – והיה פעיל במסגרות ציבוריות שונות. חלק מספריו תורגם לאנגלית.



ההלוויה תצא מחר (חמישי) בשעה 11.00 מבית הכנסת המרכזי בשיכון בבלי אל בית העלמין בנחלת יצחק.

בויקפדיה נכתב כי הרב פרנקל נולד בפולין כבן בכור לאביו הרב יצחק ידידיה פרנקל ולאמו חנה לאה. בשנת 1935, בהיותו בן שנה וחצי, עלה לארץ ישראל עם הוריו ואחיו התינוק. המשפחה התיישבה בדרום תל אביב.

חניך ישיבת שפת אמת בירושלים. בשנות החמישים נישא לחיה גרוס, בתו של הרב עקיבא גרוס, תלמיד-חבר לרב מטשעבין, הרב דב בריש ווידנפלד. בשנים הראשונות לאחר נישואיו שימש כרב בית הספר "תחכמוני" בתל אביב. כמו כן כיהן כרב עדת הצופים. מאז שנות השישים מכהן כרבה של שכונת בבלי בצפון תל אביב.

למרות שלא חווה את מוראות השואה, הרב פרנקל - כאביו - נושא את תודעת השואה. אביו הרב יצחק ידידיה פרנקל יזם את העלאתן של עצמות יהודים מטרבלינקה וקבורתן בבית הקברות נחלת יצחק. מדי שנה, ביום השואה, נהג הרב יצחק ידידיה פרנקל לערוך את האזכרה השנתית לנספי טרבלינקה, ליד האנדרטה שהוקמה ביוזמתו. לאחר פטירתו המשיך בנו, הרב איסר פרנקל, במסורת אביו.