חיים פרלמן, החשוד בתקיפת פלסטינים, זומן הבוקר לחקירה במטה השב"כ בפתח תקווה. מקורבי פרלמן מסרו בתגובה "בשב"כ לא מסוגלים להודות שטעו וממשיכים את ההתנהלות השערורייתית".



בתוך כך מבקרים רבים הגיעו לבית הוריו של חיים פרלמן לפני ובמהלך השבת. למקום הובא ארון קודש ונערכו תפילות ובין היתר זכה פרלמן לברכות מיוחדות. עשרות אנשים מכל הארץ שלחו פרחים ושכנים מתקוע הגיעו להביע תמיכה. במהלך סעודות השבת סיפר פרלמן למשפחתו על ההתעללויות מהן סבל בחקירה ואמר בין היתר כי הוא "חזר מהגהינום".



פרלמן סיפר למשפחתו כי מלבד ההתעללויות הפיזיות ובין היתר מניעת השינה, קשירות, המכות,כליאה בחדרי קירור  וההשפלות שספג, הוא גם עבר לחץ נפשי ולדבריו במהלך פגישה עם ראש צוות החקירה נאמר לו :" תבין, אותנו לא מעניין אם עשית את זה או לא. בכל מקרה תשב בכלא וכדאי לך להודות וכך לפחות ניתן לך שיחרור למסיבת הבר מצווה של הבן הבכור שלך".



לדבריו של פרלמן חוקרי השב"כ הזכירו בשיחות עימו את האסירים שלומי דביר, ועופר גמליאל שנתונים במאסר בפרשת בת עין, כאשר אנשי השב"כ מונעים מהם לחבק את ילדיהם. לא מזמן אישרו שופטי בג"צ את מדיניות השב"כ וקבעו כי האסירים הלאומיים לא יוכלו לנגוע בילדיהם במהלך הפגישות בכלא. חוקרי השב"כ אמרו לפרלמן "אנחנו מונעים משלומי ועופר לחבק את הילדים שלהם. אם לא תודה גורלך יהיה כגורלם ונדאג שגם אתה לא תוכל לחבק את יצהר" (בנו הבכור של חיים).



במוצאי השבת אמרה קרן פרלמן רעייתו של חיים "כולי אחוזה צמרמורת מהסיפורים הקשים. ההתעללות שחיים עבר היא התעללות קשה. עמדו לי דמעות בעיניים אבל ידעתי שאסור לבכות בשבת. ציפיתי שהחקירה של חיים תהיה מאוד קשה, אבל לא האמנתי שהם מסוגלים לרדת לרמה כזאת של שיפלות והכל כדי שחיים יודה במה שלא עשה".