ישיבת כפר גנים בפ"ת מצטרפת לרשת החינוך של אמי"ת, כך סוכם השבוע בין עירית פ"ת לרשת אמי"ת. עוד ישיבה משמעותית שהודיעה על הצטרפות לרשת הינה ישיבת בלבב שלם בירוחם .

בראשות  ישיבת כפר גנים עומדים הרב שי פירון, מייסד הישיבה, בעבר ראש אולפנית ישורון, מראשי רבני צהר,   ואליו מצטרף השנה, הרב חגי גרוס, מחנך ומנהל מוערך שניהל בעבר גם את עמותת רבני צהר.  

בישיבת כפר גנים כ- 600 תלמידים והיא סמוכה וקשורה לישיבת ההסדר פ"ת. הישיבה ייחודית ובמרכזה העמקה בלימוד תורה מתוך אהבה ומתוך חיבור לנצח. חינוך ליראת שמים ולמידות טובות , מתוך שמחה ואהבה.

הישיבה שמה דגש על המצוינות הלימודית, מתוך עומק והרחבת אופקים וידע ועל השקעה משמעותית בגמילות חסדים- המודל הייחודי שפועל בה הוא של שילוב אמיתי עם כיתות של  תלמידים מן החינוך המיוחד, בישיבה שאיפה מתמדת לחברה של חסד,צדק ושוויון.

בראש ישיבת בלבב שלם עומד הרב יאיר יעקבי, ר"מ בישיבת ההסדר משנת התשנ"ה. זה ארבע שנים שהיא פועלת על יד ישיבת ההסדר ובמסגרתה למעלה מ – 150 תלמידים בכיתות ט'-י"ב.

הקמת הישיבה התיכונית מהווה המשך והרחבה לפעילות ישיבת ההסדר בירוחם. קשר זה בא לידי בטוי בלימוד חברותות וחונכות עם אברכים מהישיבה, פעילות התנדבותית משותפת ושבתות וחגים יחד (מספר פעמים בשנה). 

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמי"ת בירך על הצטרפות ישיבת כפר גנים וישיבת בלבב שלם בירוחם , "כרשת ששמה על דיגלה את המצוינות הלימודית והערכית, ישיבת כפר גנים וישיבת בלבב שלם בירוחם, המיוחדות כל כך בעשייתן, מתאימות בדיוק לרוח המצוינות של אמי"ת".

אלדר בירך את ראשי הישיבות ואמר כי "הרשת רואה כמשימת על להעלות ולקדם עוד את הישיבות לפיסגת המצוינות התורנית הלימודית והערכית".

"אנחנו מאוד שמחים על החיבור של ישיבות הפועלות בסמוך ובקשר הדוק  לישיבות ההסדר  שהן מהמובילות בציונות הדתית", אמר אלדר, "הרב אליהו בלומנצוייג מירוחם,  הרב יובל שרלו והרב דוד סתיו בפ"ת, מסמלים דור של רבנים המחוברים לציבור ותורתם היא תורה שמחוברת לעם ישראל, ברוח אהבת ישראל, כחזונה של אמי"ת".   

מרשת אמי"ת נמסר, כי בשיתוף ראשי ישיבת ההסדר פ"ת  ובהובלת הרב שי פירון יפתח בחודשים הקרובים בית מדרש יחודי לציבור אוהבי התורה בפתח תקווה. בית המדרש יפעל בשעות אחר הצהרים והערב בישיבה, ויחבר את ההורים של תלמידי ישיבת אמי"ת כפר גנים ואת תושבי העיר ללימוד תורה המקושרת לחיים.