את תשומת הלב בכנס פתיחת השנה של ארגון "מעגלים", לבנות כיתות י"ב, בו השתתפו כ- 500 בנות מעגלים מרחבי הארץ, מדריכות ואנשי חינוך, תפסו השחקן גולן אזולי, הרב לסרי ואהרון קרוב, אשר כיבדו את האירוע בנוכחותם.

הכנס נפתח בסרט קצר על אהרון קרוב , שנפצע קשה והוגדר כפצוע אנוש, במבצע עופרת יצוקה, 4 ימים לאחר חתונתו. מיד לאחר הסרט אהרון עלה לדבר עם הבנות.

אהרון סיפר לבנות על ההתלבטות שלו לפני החתונה, אם יקראו לו למלחמה, ועל תהליך השיקום הארוך שלו. לבנות הוא אמר: "כשאדם מקבל קושי או התמודדות - הוא מקבל גם כוחות להתמודד עם זה. תבחרו להיות שמחות בכל מה שקורה אתכן בחיים".

הרב לסרי  בירך את הבנות ודיבר על בחירת מקום השירות שלהן: "תיקחו אחריות כבר עכשיו על המעשים שלכן, המקום שירות שאתן בוחרות צריך להיות מקום שבו אתן צומחות באישיותכן ולא נופלות".

את הכנס חתם בהופעה - הזמר והשחקן גולן אזולאי- שסיפר על תהליך חזרתו בתשובה, לבנות הוא הדגיש שחשוב שאדם יקבל על עצמו לקיים מצוות רק מתוך שמחה ומתוך הקשבה פנימית לאמת שלו.

את ההופעה הוא סיים בשירת פיוטים מהסליחות בליווי כנר, כשהוא מנגן בעוד ושר עם הבנות.

כבר למעלה מעשור, פועל ארגון "מעגלים" בתיכונים דתיים ברחבי הארץ ומלווה מדי שנה אלפי תלמידים בכיתות יא' ויב'. מטרתו של הארגון הינה להעצים את הנוער לפני הגיוס לצבא או היציאה לשרות לאומי ולתת לו כלים להתמודדות לאחר סיום הלימודים התיכונים.

מנכ"ל מעגלים, אסף וייס: "אנו שמחים על פתיחת השנה החדשה ומודים למנהלי בתי הספר ואנשי מערכת החינוך אשר מדי שנה נותנים אמון בפעילות של מעגלים. אנו מאחלים לבנות מעגלים שנה פורייה ומוצלחת".