בניזרי
בניזרי

סנגורו של השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי, עו"ד משה יצחק אוסדיטשר, תמה בשיחה עם ערוץ 7 על החלטת היועץ המשפטי לממשלה לסגור את תיק החקירה נגד נילי פריאל, אשת שר הביטחון, בפרשת העובדת הזרה מחוסר ראיות, זאת כאשר אצל הרב בניזרי המדינה הפעילה את כל התותחים הכבדים כדי למצוא ראיות קלושות, כלשונו.

"אצל הרב בניזרי, היה עד מדינה שהעיד שהייתה עובדת זרה שהועסקה שלא כחוק, העובדת הזרה כבר מזמן חזרה לרומניה, אבל זה לא מנע מהם לזרוק מיליונים כדי לחקור אותה בחו"ל, ואילו אצל ברק, בפרשת העובדת הזרה של נילי פריאל, השב"כ טען שהוא לא מוצא אותה, בו בזמן שהיא הייתה כל הזמן בארץ ואפילו רואיינה על ידי כרמלה מנשה".

לדבריו הוא מקיים שיחות רבות עם הרב שלמה בניזרי מהכלא, שיחות שרובם עוסקות בענייני אמונה, אלא שהפרשה הזאת הצליחה להכעיס אפילו אותו, "הוא שאל אותי בשיחת הטלפון, איך יכול להיות שנגד נילי פריאל, שהעובדת הזרה נמצאת בארץ והשב"כ טוען שהוא לא מוצא אותה, החליטו לסגור את התיק ואילו אצלו השקיעו מיליוני שקלים כדי להגיע אליה עד לרומניה, ועוד בסוף התברר שזו הייתה עדות שקר, האם בגלל שלו קוראים בניזרי ולשני ברק אז צריכה להיות מדיניות שונה".

אוסדיטשר מציין שלמרות הביקורת, בניזרי מקבל על עצמו את הדין באהבה, "כשאני מדבר איתו, אני בא לחזק ויוצא מחוזק, הוא איש חזק מאוד, גם הציבור מאוד מחזק אותו, בשיחות איתו. אני בא לתת לו מוטיווציה כדי שיהיה לו כוח בשנה וחצי שנותרו לו, אבל מסתבר שהוא זה שמחזק, הוא עושה שם נפשות בלימוד התורה, הוא מרגיש שהוא לא סתם שם ושאין מקריות בעולם, השב"ס יודע שהוא עוזר להם מאוד. אני רק מקווה שיהיו לו הכוחות להמשיך כך בתקופה שנותרה לו, עוד כשנה וחצי".