מחכים לאוטובוס...
מחכים לאוטובוס...פלאש 90

קול נשי רענן או ניסיון להטעיית הציבור? בעוד שורת ארגוני נשים ינסו לשכנע היום (ראשון) את בג"ץ בצורך לאסור על קיומם של "קווי מהדרין", לאחר שלטענתם אלו מפלים נשים, ארגון נשים חדש המכונה "שדולת נשים - ארגון למען זכויות נשים" ינסה לשכנע את השופטים לדחות את העתירה.

עו"ד עירית ורונין, המייצגת את הארגון החדש בדיון שיערך הבוקר בעתירה לבג"ץ בנושא, אמרה הבוקר לערוץ 7 כי הארגון שלהן מאגד בתוכו נשים חילוניות וחרדיות, המשתמשות בתחבורה ציבורית.

לדבריה, "הטענה שלנו היא פשוטה, ההסדר של קווי המהדרין איננו פוגע בזכויות הנשים אלא מגן עליהן, בכך שהוא איננו מאפשר להיחשף להטרדות מיניות הנפוצות בתחבורה הציבורית".

אולם, הארגון החדש הצליח כבר לעורר את זעמו של ארגון נשים ותיק הרבה יותר, "שדולת הנשים בישראל", אשר טוענות כי השימוש שנעשה בשם "שדולת נשים" על ידי הארגון החדש הוא מטעה.

בשדולת הנשים אמרו הבוקר לערוץ 7, כי יפעלו באמצעות פניה לרשם העמותות על מנת לסכל את רישומו של הארגון החדש בשם "שדולת נשים", על מנת למנוע את הטעיית הציבור.

בתגובה לכך אומרת עו"ד ורונין, כי "ברור שאנחנו לא אותו ארגון, יש ארגון המכונה "שדולת הנשים בישראל" ואנחנו "שדולת נשים - ארגון למען זכויות נשים", אני לא מבינה איזו טענה יש נגדינו".