אם ישיבות בנ”ע”, ישיבת כפר הרוא”ה, הוקמה על ידי קבוצת בחורים בראשות הרב משה צבי נריה זצ”ל, בחודש מרחשון ת”ש. בעזה”י יחד עם יבלחטו”א הרב אברהם צוקרמן שליט”א ועמם רבנים גדולים ודגולים, גידלה הישיבה דורות רבים של בוגרים וביניהם רבנים, אנשי חזון ומעש.

בני תורה

באלול תש”ע, שבעים שנה לאחר הקמתה, התמזגה הישיבה יחד עם הישיבה לצעירים בית אברהם, שהוקמה בשנת תשס”ח ע”ש של מרן הרב אברהם שפירא זצ”ל. בראש הישיבה עומד הרב אברהם יעקב שרייבר, רב הישוב כפר דרום. “בית אברהם” קמה כדי למלא את הצורך הגדול בעולם הישיבות התיכוניות, בגידול תלמידי חכמים, בני תורה, הלומדים תורה בגדלות - באיכות ובהיקף גדולים, מתוך יראת שמים ותחושת שליחות וחלוציות. מטרתנו החינוכית היא לגדל את דור המנהיגות הבא, שיהווה מופת לעם ישראל, אנשי רוח ואנשי מעשה גדולים שיהיו “כלי מחזיק ברכה”, בדרך ארץ שקדמה לתורה, בחינוך תורני על פי השקפתו של מרן הראי”ה קוק זצ”ל, ובנשיאה בעול הציבור וקידוש שם שמים בכל מערכות החיים.

השלמת השכלה

בישיבה מושם דגש על השקעה בחינוך כפי דרכו ואופיו של כל בחור. מתאימים לישיבה בחורים עם מצויינות תורנית, וברמת לימוד גבוהה ובינונית. סדר היום מורכב משיעורים ומסדרים. מקצועות התיכון נלמדים כנדרש להשלמת השכלה כללית ולתעודת בגרות מלאה. ובמגמות תכנון מערכות  וחקלאות מוכללת.

שורשים חזקים

הישיבה מתייחדת כיום בשורשים הותיקים והעמוקים של יב”ע כפר הרא”ה, שורשים שהצמיחו אילן רב פארות של הדור שהקים את המדינה ויצק לה תוכן רוחני, יחד עם הרוח הצעירה של הישיבה לצעירים בית אברהם, רוח הדור החדש שגדל לתוך המציאות הקיימת ושואף להעמיקה ולהביאה למדרגות חדשות וגבוהות.

אז... באים ללמוד בכפר הרוא”ה!!!

ישיבת כפר הרוא”ה “בית אברהם”

טלפון: 04-6250503 פקס: 04-6250502

כפר הרוא”ה עמק חפר (ליד חדרה) מיקוד 38955