מכתב הרבנים: התמיכה מתרחבת

פסק הרבנים נגד השכרה או מכירת דירות לערבים תופס תאוצה. לערוץ 7 נודע כי רבנים רבים מרחבי הארץ פונים לרבנים החתומים ומבקשים להביע את הזדהותם אך חוששים לחתום בשל הביקורת הרבה מצד כלי התקשורת וארגוני השמאל השונים.

בירושלים נערך הערב (חמישי) כנס בבית הרב קוק בירושלים בהשתתפות רבנים מהציונות הדתית החוששים כי ימשך נסיונם של ערביי ישראל ובעלי עסקים מוסלמיים לרכוש דירות בשכונות יהודיות.

הרבנים שהתכנסו הערב אינם חוששים מהביקורת ומעבירים מסר ברור, "נמשיך לפעול כדי לעצור את פעילותם של הערבים באזורים השונים ונחזק את הרבנים המתמודדים בכל יום עם התופעה המסוכנת".

"ברור שיש גיוס מלא בכלי התקשורת נגד הרבנים החתומים וכל במה מנוצלת לניגוחם, אך אין בליבנו כל חשש או פחד מאלה המנסים להחריב כל זכר יהודי במדינה ולפגוע בצביונה. ונעשה הכל כדי לעצור את התופעה".

במקביל החלה חתימה נרחבת גם באמצעות הדואר האלקטרוני. רבנים רבים ואנשי חינוך מעבירים את תמיכתם לגילוי הדעת לוועד פעולה שהוקם לצורך מטרה זו. גורמים בועד מציינים כי "מכתב הרבנים" החל עם 75 רבנים, הבוקר דווח על 300, "הערב אנחנו מדווחים על קרוב לחמש מאות רבנים ואנשי חינוך שחתמו על המכתב".