שלמה אברמסון ואודי ורצברגר, בני 25 מירושלים, הקימו את להקת העקבות לפני כ-6 שנים בהיותם תלמידי ישיבה. אלבום הבכורה של להקת העקבות,  "לך לך" שהופץ על ידי חברת "פרסומי ניסא" כבש את לב הנוער במגזר הדתי לאומי והלהקה הופיעה על במות רבות ברחבי הארץ.

הפריצה של להקת העקבות לשוק המוסיקה היהודית נקטעה כאשר השניים התגייסו לצבא והותירו את הקהל בציפייה לדיסק החדש, שאכן לא בושש לבוא: "חלומות" שמורכב מחומרים מקוריים העוסקים בחיפוש, אהבה ותקווה. שלמה אברמסון, סולן הלהקה, מאמין שהדיסק ידבר לכל החברה הישראלית "הנושאים שבדיסק והמוסיקה שמושפעת ממוסיקה ישראלית ומלהקות ברחבי העולם הם נושאים שנוגעים בכולם, ובמיוחד בימים אלו שהרשתות היום יותר פתוחות". 

האלבום הנוכחי "חלומות" מושפע מסגנונות רבים, ייחודי ופורץ דרך בז'אנר היוצרים הדתיים ורמת ההפקה המוסיקלית הינה מושקעת במיוחד. לקראת השקת האלבום החדש, להקת העקבות מחממת כלים לקראת מופע הבכורה שיתקיים ב"מעבדה" בח' אדר א' התשע"א (12.2.2011) בהרכב מחודש ואנרגטי: שלמה אברמסון בתפקיד הסולן, אודי ורצברגר וישראל פליקס על הגיטרות, על התופים שמואל חייט, זכריה רייך בתפקיד הבס ומתי שריקי על הקלידים.