שכונת היובל
שכונת היובלפלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) עם היועץ המשפטי לממשלה והשניים סיכמו על דחיית תשובת המדינה לבג"ץ. זאת במטרה לאפשר לראש הממשלה להמשיך לבדוק את הדרכים למנוע את הרס בתיהם של האלמנות שלומית פרץ ושרה קליין.

ראש הממשלה ציין שהוא מתנגד בתוקף להריסת בתיהן וימשיך לפעול כדי לנסות ולמצות את כל הדרכים החוקיות במטרה למנוע את הרס בתי האלמנות.

גם שר הביטחון, אהוד ברק, אמר היום בדיון סגור כי הוא פועל למציאת פתרון משפטי שימנע פגיעה במשפחתו של רס"ן אלירז פרץ ז"ל בשכונת היובל שבעלי.

דבריו נאמרו אחרי שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הבהיר כי הוא מתנגד להריסת ביתו של רב סרן אלירז פרץ ז"ל שנהרג בעזה לפני כתשעה חודשים, כך דיווחו מקורביו לערוץ 7. גם נתניהו מנסה ביממה האחרונה למצוא פתרון משפטי.

בתוך כך, השרה לימור לבנת מהליכוד פנתה לשר הביטחון ברק, בדרישה למנוע את הריסת המבנה. "אני פונה אליך כקצין שהוביל חיילים בשדה הקרב, כשר ביטחון שאמור לדאוג לצרכי האזרחים וחיילי צה"ל - חובתך לקבל החלטה אמיצה ולהגן על משפחתו של אלירז".

ועד התושבים טוען כי קיימים פתרונות משפטיים כמו הפקעת אדמות או חילופי אדמות. גורם בכיר במשרד הביטחון אמר לערוץ 7 "זו סוגיה משפטית. אנחנו לא יכולים לכופף את החוק". השר משה (בוגי) יעלון אמר לערוץ 7, כי "זהו מאבק קשה אבל אנחנו נצליח. הבית לא ייהרס".