דינר "מנהיגות" - פרסים והשקת עיתוןיוני קמפינסקי

בדינר השנתי של תנועת מנהיגות יהודית שנערך ברמת גן הוענקו הפרסים הבאים:

פרס "מנהיגות רבנית": הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת

פרס "בוני הארץ": הלל ונעמי הורוביץ, היישוב היהודי חברון

פרס "הלב היהודי": אסיה אנטוב, קרני שומרון

פרס "ארץ ישראל": יוסי וחנה שחר, קרית אתא



בדינר הוצג גם עיתון "מחר", כתב עת חדש פרי יוזמתו של משה פייגלין שמטרתו להציג בפני הציבור אלטרנטיבות שלטוניות במגוון נושאים. "מחר" מופץ מדי שבועיים בחמישים קמפוסים אוניברסיטאיים ובבתי כנסת. עד היום יצאו ארבעה גיליונות, בנושאי כלכלה, חינוך, דמוקרטיה ויחסי ישראל ארה"ב.



הרב שמואל אליהו, שקיבל את פרס המנהיגות הרבנית, אמר בכנס "חייבים מנהיג של אמונה. כנראה שהלחצים המופעלים על מנהיגים הינם גדולים מדי ובלי אמונה אי אפשר להצליח. אי אפשר להצליח לשרוד ובוודאי אי אפשר להנהיג את העם קדימה".

"צוות ההיגוי של "מחר" כולל חובשי כיפות וגלויי ראש" מדגישים בתנועת מנהיגות יהודית "הצוות מעוניין לרענן את השיח הציבורי ולהעלות שאלות נוקבות, להציע פריצות דרך בתחומים שונים על מנת להוביל לשינוי תודעתי בחברה הישראלית לקראת מדינה יהודית יותר וערכית יותר."

"עלינו להביא מעגלים הולכים ומתרחבים בציבורית הישראלית להכרה בכך שאיננו מתמודדים נגד אף אחד" הסביר פייגלין "אנחנו לא 'מתמודדים', אנחנו 'מועמדים'. יש לנו דרך אחרת להציע, דרך מקורית התואמת את תרבותנו, דרך רלוונטית למציאות המודרנית, הדרך היחידה שתאפשר לנו לעמוד באתגרים העומדים לפתחינו ובראשם האיום האיראני ואבדן הלגיטימיות שלעצם קיום המדינה. בכדי להתמודד עם משימת השכנוע הזו בנינו אסטרגיה חדשה שבמרכזה עומד העיתון , מחר" המחולק בכל האוניברסיטאות ובבתי הכנסת".