כועסים. שלום עכשיו
כועסים. שלום עכשיופלאש 90

צ'ארלי ביטון, מנהיג 'הפנתרים השחורים', דוחה מכל וכל את ההאשמות של חברו בעבר לארגון, ראובן אברג'ל, כאילו נטש את דרכם של הפנתרים כשהוא החל מזוהה עם עמדות ימין ועם פעילות 'אם תרצו' והמאבק בתופעת המסתננים.

"אין שום דבר. יש רק את ראובן אברג'יל שהתקיף אותנו על זה שאנחנו שמאל, ובדיבור שלו הוא אפילו מעיר מתים מקבר. הוא מדבר בעיתונות בשם סעדיה מרציאנו שכאילו מתנגד למה שאני אומר, אבל מרציאנו זכרונו לברכה נפטר כבר לפני שנתיים... אין שום היגיון במה שהוא אומר, והעיתונות מגיעה אליו אני לא יודע איך, ונותנת לו דרגות ובמה".

ובאשר לעצם הטענות על פנייתו ימינה אומר צ'רלי ביטון, שכזכור היה חבר חד"ש בעברו, כי "האמנו שאפשר יהיה להגיע להסדר שלום בצורה של שתי מדינות לשני עמים, אבל אני רואה שהכול שקר ורמייה. אף אחד לא רוצה להגיע שלום, אלא רק לזרוק אותנו לים. ז הפיתרון היחיד שלהם. הם רוצים את ירדן מדינה פלשתינית ואת פלשתין מדינה פלשתינית ואת ערביי ישראל מדינה בתוך מדינה. אין לזה סוף. זו השיטה שלהם, כאילו הם רוצים שלום. הכול רמייה אחת גדולה".

וגם כלפי ההנהגה הישראלית מותח ביטון ביקורת נוקבת: "גם אלה שמדברים מתוך רצון להגיע לשלום – קח את יוסי ביילין שאמר לנו פעם שלא מדובר בירושלים אלא באבו דיס. השקרן הזה עכשיו אומר שצריך לחלק את ירושלים ובהמשך הוא יגיד שצריך לתת להם הכול ולהוציא אותנו. וגם כל הנחמדים האלה מהשמאל שלנו שמקבלים טונות של כסף ממקורות בלתי מזוהים, לפחות לא מזוהים ע"פ העיתונות אבל מי שבודק יכול לדעת מאיפה הכסף הזה בא – מסעודיה ומהאויבים שלנו שמעבירים את זה דרך דנמרק. הכול מכוער, הכול מפלצתי. קמים עלינו כדי לרמוס אותנו ולהרוס את מדינת ישראל".

"מתוך אמונה שאפשר להגיע להסדר החזקתי בעמדות שלי", שב ביטון המאוכזב ואומר.

ובאשר לארגוני זכויות האדם הנחשבים כממשיכי הפנתרים הוא קובע כי מדבור בארגונים קיקיוניים שמחזיקים נושאי משרות בסכומי עתק אך למרות שמניינם הוא 161 ארגונים הם לא מצליחים להוציא את העם לרחובות ורק מעבירים קבוצת אריתראים בתשלום ממקום למקום כמפגינים מטעמם. "אלו אותם אנשים והתקשורת משחקת איתם את אותו משחק".