חוק הטכנאים שנחקק לפני כשנתיים קובע שחלון הזמן אותו יאלץ אדם להמתין לטכנאי לא יעלה על שעתיים, אולם מסתבר שיש מי שהחוק הזה לא חל עליו, כך לפחות על פי סיפורו של גדעון, תושב גיתית שבבקעת הירדן. את סיפורו של גדעון הבאנו ביומן ערוץ 7.

 לדבריו בעקבות תקלות חוזרות ונשנות בקו האינטרנט, ולאחר ניסיונות טיפול עצמאיים שכשלו, פנה לחברת 'בזק' בבקשה שתשגר טכנאי למושב. המועד שנקבע לביקור הטכנאי היה כעבור מספר ימים, אך לכך  הוא, כמו שאר תושבי המושב שלו, רגילים. מה שאותו קומם היה חלון הזמן שבו נאמר לו שהטכנאי יגיע לביתו – שש שעות.

גדעון, המכיר היטב את חוק הטכנאים המגביל את החלון לשעתיים בלבד, התקומם: "שאלתי מה פתאום שש שעות, והתגובה הראשונה שקיבלתי מנציג השירות הייתה 'יש דברים שהם מעל החוק...'. התשובה הזו הייתה מוזרה בעיני ושאלתי אם אני יכול לעבור עבירה כלשהי על החוק וכשאזדקק לעורך דין אוכל להשתמש בשירותיהם של אנשי בזק... הם הבינו שהתשובה הזו קצת בעייתית, ואז אמרו לי שהחוק הזה לא חל בשטחי יהודה ושומרון".

"עלה בראשי שאולי זה נכון ועשיתי כמה בירורים, אבל לא מצאתי שום סימוכין לקביעה הזו", מספר גדעון.

הבוקר העברנו בקשת תגובה לחברת 'בזק' על מנת להבין את הקביעה החוקתית המדוברת. עד כה לא הגיעה תגובה שכזו. במידה ותגיע נפרסמה במלואה.