אחמדניג'אד כוסס ציפורניים, פורים שמח בירושלים
אחמדניג'אד כוסס ציפורניים, פורים שמח בירושליםעטיפת הדיסק החדש לפורים

חיליק פרנק, הוא אברך צעיר שבקושי מלאו לו שלושים, כבר מותיר מאחוריו למעלה מעשרה אלבומים מצליחים. כדי להבין את סודו כדאי לעלות למירון בהילולת משה רבנו בז' אדר ולצפות בו מקרוב. חיליק מטיב להתחבר אל הניגונים העתיקים, ומתפלל אותם עם כל ה"קנייצ'ים", בוירטואוזיות טבעית סוחפת המותירה תחושה עמוקה של דבקות וכיסופים. אולי זו הסיבה שהוא היחידי שהצליח לחצות כל מגזר אפשרי; הוא מוזמן לנגן בחתונות רבות בציבור הד"לי, מככב במופעי פולקלור במוזיאון בתל אביב וגם מתייצב כל ערב בשמחת בית השואבה בתולדות אהרון ומרקיד עד לב השמים.

לאחר שנתיים של פנייה לקהל יותר כללי עם ההרכב "הלב והמעיין", הוא חוזר כעת לקהל הטבעי שלו. לפני כחודש נכנס לאולפנו של המפיק והמעבד ג'ף הורוביץ. המטרה הוגדרה: להביא את השמחה הירושלמית הפורימית לכל בית בישראל. לעבודה גוייסו הכנר אורן צור, הגיטריסט מנחם הרמן ועוד אומנים חברים והתוצאה – חגיגת פורים ירושלמית אמיתית.

באלבום מחרוזות ארוכות: תחילה, כל השירים הפורימיים, ובשאר המחרוזות ניגוני שמחה מלהיבים בעיקר מחסידויות חב"ד וברסלב. רוב השירים מוכרים ומקצתם נדירים ומקורם באוצר החסידות, כאלה שרק חיליק מכיר.

הפצה: דברי שיר והינדיק הפקות.