משה קצב
משה קצבפלאש 90

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, תוקפת בחריפות את הרבנים ששלחו את מכתב התמיכה לנשיא המדינה לשעבר, משה קצב. "אני לא מבינה איך הם לא חשבו לפני מה שהם עשו, היעלה על הדעת שרב כמו הרב אבינר שכתב פעמים רבות על חשיבות בית המשפט כשמדובר בדין פלילי, שולח עכשיו מכתב שעוקר את סמכויות בית המשפט מהיסוד".

פיוטרקובסקי טוענת שהרבנים, במקום להגן על הנפגעים, מגבים את התוקפים. "אנחנו עושים מאמצים עילאיים כדי לבער את הרע מקרבנו במיוחד בחברה הדתית לאומית ובמקום להקשיב לצעקת המעונות, באים אותם רבנים ואומרים לכל אותם בנים ובנות שנפגעו, שכל החוויות הקשות שהם עברו, עפות  ברוח".

פיוטרקובסקי חוששת שהיא תתקשה לעמוד בשבת הקרובה מול השאלות נוקבות שיציבו בפניה הילדים, "אני גם אמא לילדים וגם עובדת עם צעירים, איך אשא את הבושה, איך אתייצב בשבת הקרובה מול כל אלה שישאלו אותי, האם אלה הם רבנינו, לצערי יש פה חילול ה' ובמקום שיש חילול ה' לא נותנים כבוד לרב".

היא קוראת לרבנים לחזור בהם. "אני מציעה לכל הרבנים ללמוד את העובדות לפני שהם מתבטאים, להאשים את השופטים בעיוות הדין ולומר שהם מושפעים מהתקשורת זה חמור. אני מתעדת מקרים רבים שבהם השופטים פסקו בניגוד להלוך הרוחות. האם זה הקרדיט שהם נותנים לשופטים בישראל, ומה עם דינא דמלכותא דינא".