לא מפחידים. חיילי גבעתי בתפילה
לא מפחידים. חיילי גבעתי בתפילהפלאש 90

הרב זאב שרון, ראש המכינה הקדם צבאית "ארזי הלבנון" במעלה אפרים, אומר לערוץ 7 כי אסור להיענות לפניית אנשי התנועה ליהדות מתקדמת לשר הביטחון ולרמטכ"ל, אשר דרשו למנות רב צבאי רפורמי או קונסרבטיבי לצורך מתן שירותי דת לחיילים יהודים שאינם אורתודוכסים.

הרב שרון, משוכנע שאלה שאינם מאמינים בתורת משה סופם להיכחד ולהעלם, "בחו"ל הרפורמים הולכים ונעלמים, רק כאן הם מנסים להיכנס לכל מקום, הם לא מאמינים בתורת ישראל בצורה שמקובלת בקרב רוב העם היושב בציון, אפילו החילונים במדינת ישראל, הם חילונים בבחירה אבל מודים שאין תורה אחרת חוץ מתורת משה שקיבל בסיני, הרפורמים שינו את זה, בדיוק כמו הנוצרים שטוענים שהם היהודים האמיתיים".

לדבריו, הרב הראשי הצבאי, נותן שרות לכל המגזרים, "הרבנות הצבאית משרתת את כל החיילים, ולא צריך רבנות אחרת, זה כמו שיגידו שצריך גם רמטכ"ל צ'רקסי בנוסף לרמטכ"ל היהודי. הרפורמים גם לא מייצגים את עם ישראל".

הרב שרון מזהיר שהרפורמים רוצים להמשיך להוביל בגאון את המאבק בהלכה היהודית גם בצבא, "הייתי פעם בסן פרנסיסקו והשליח שם סיפר לי שהרב הרפורמי, הגיע בפסח לבית הכנסת והוציא לחמנייה, ואמר למתפללים שההלכה אוסרת משכב זכר ואכילת חמץ באיסור כרת, אז בואו ונאכל לחם. אותם רפורמים סבורים שאין בעיה להיות יהודי ולא צריך לעשות הרבה, לא צריך אפילו אמא יהודיה, אבל הם מיעוט שבמיעוט ואני משוכנע שכל מי שרוצה לשנות את ההלכה היהודית ידו תהיה בסופו של דבר על התחתונה".