שר שלום ג'רבי ויו"ר מאגר מח העצם של "עזר מציו
שר שלום ג'רבי ויו"ר מאגר מח העצם של "עזר מציוצילום: נירה שריקי

בתוך חודשים ספורים מרגע ההחלטה לצרף את בני ובנות השירות האזרחי – לאומי למאגר מח העצם של עמותת "עזר מציון", נמצאו מספר התאמות של מתנדבים לתרומה פוטנציאלית לחולים.  אחת מבנות השירות הלאומי, יסמין חורי תרמה השבוע מח עצם לחולה ובכך הצילה חיים. התרומה התבצעה בבית החולים שניידר וארכה שעות אחדות. במהלך היום הגיעו לבקר אותה שר שלום ג'רבי,מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי וד"ר ברכה זיסר, יו"ר מאגר מח העצם של "עזר מציון".

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר שלום ג'רבי שוחח עם יסמין ואמר לה "עבור מפעל השירות הלאומי מדובר ברגע מרגש והיסטורי בכך שמתנדבת זוכה להציל חיים ואין לי ספק כי בזכות תרומתה של יסמין אלפי מתנדבים נוספים ירצו להצטרף למאגר ובכך להגדיל את הסיכוי להצלת חיים".

יסמין הודתה לו ואמרה כי היא "שמחה ומאושרת על הזכות שניתנה לה להציל חיים, הגעתי ליום הזה בזכות היותי מתנדבת בשירות הלאומי והיוזמה הברוכה של המנהלת ועזר מציון". יסמין הדגישה כי מדובר בנושא חשוב וערך עליון וקראה לאלפי המתנדבים של השירות האזרחי – לאומי לבוא לנקודת האיסוף של "עזר מציון" ברחבי הארץ ולתת דגימות דם.



שיתוף  הפעולה בין מנהלת השירות האזרחי – לאומי לבין עמותת עזר מציון החל בחודש יולי האחרון ובמסגרתו נקבע כי אלפי מתנדבי השירות האזרחי לאומי יצטרפו למאגר מח העצם של עזר מציון. זאת בדומה לשיתוף הפעולה בין צה"ל לעמותה.