מנתחי בית החולים Sunnybrook בטורונטו מצאו שימוש בקונסולת המשחקים על שולחן המנתחים.

לא, הם לא משחקים במשחקים עד שההרדמה תעבוד. הם משתמשים במכשיר לסריקה וחיזוי בצילומי הרנטגן. העיתון Winnipeg Free Press מפרסם כי הרופאים לא יצטרכו יותר לעזוב את האזור הסטרילי סביב המנותח כדי לראות תוצאות צילום רנטגן ולא לבזבז זמן יקר ומציל חיים. במקום להשתמש בעוזרים ואחיות, הרופא המנתח פשוט מניף את ידו באוויר, ועל המסך מול עיניו יוקרן צילום הרנטגן הדרוש.

 

 

דוקטור קווין לאו מספר, שקודם לכן לקח כ-20 דקות בין מעבר מחדר צילום MRI  או CT וחזרה לאיזור הסטרילי. "היישום הזה הוא כמו ניווט GPS לרופאים, התוכנה מאפשרת תצוגה תלת ממדית של הגידול ומאפשרת יכולות נוספות לצוות המנתח. הקונסולה כוללת מצלמת עומק (משמע היא מראה תצוגת תלת מימד). לאחר מכן היא יוצרת שילדה דיגיטאלית של הדמות במצלמה ועוקבת אחר תנועת הדמות. תנועות אלה מתורגמות לפקודות".

לראות דרך KINECT

כמו כן הקינקט מאפשרת התמודדות לא רק עם משימות רפואיות, אלא גם מאפשרת השבת ראייה לעיוורים. המהנדסים מאוניברסיטת קונסטנס Michael Zöllner и Stephan Huber פיתחו מכשיר, שמאוד מזכיר משקפיים דיגיטאליים שנראו לראשונה בסדרת "מסע בין כוכבים".

מערכת Navigational Aids for the Visually Impaired) NAVI)- כוללת את הקינקט, המחוברת על קסדה המחוברת למחשב נייד, חגורה רוטטת ואוזניית בלוטוס. המחשב הנייד בילקוט המשתמש מאחורי הגב שלו, מנתח את המידע מן הקינקט ואת המחסומים בדרך המשתמש ומעביר אות ברטט או מאותת באוזניית המשתמש.